بزرگداشت روز ملی سینما و گرامیداشت چهلمین روز درگذشت عزت‌الله انتظامی امروز در کرمانشاه برگزار می شود .

تیموری معاونت هنری ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه : به مناسبت بزرگداشت روز ملی سینما مراسمی با عنوان نمایش فیلم سینمایی آقای وحید وکیلی فر با حضور هوشمند ورعی فیلم ساز و پیام عزیزی تصویر بردار در سینما آزادی برگزار می شود .

وی گفت : این مراسم راس ساعت 6 بعد ازظهر برگزار می شود که با حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان و کشور و مسئولین و مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه است.

تیموری افزود : به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز درگذشت عزت‌الله انتظامی همزمان با ان مراسم یادبودی هم برای این عزیز برگزار می شود .

وی افزود : اکران فیلم و نقد و بررسی فیلم در کنار این مراسم برگزار میشود.

تیموری ادامه داد : به مناسبت روز ملی سینما که 21 شهریور است بلیط سینماها نیم بها است اما چون در آستانه ایام محرم است مراسم این روز امروز برگزار می شود .

 

 

انتهای پیام/د

بلیط سینماهای کرمانشاه در روز ملی سینما نیم بها است

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، در این مراسم اولین نمایش اختصاصی فیلم «یونس» به کارگردانی «وحید وکیلی‌فر» نیز انجام خواهد شد.

در برگزاری این مراسم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه‌ی هنری و انجمن سینمای جوان همکاری دارند

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.