استاندار بوشهر خواستار استفاده از ظرفیت سمن‌ها در مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان در استان بوشهر راه‌اندازی شود.

مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان در استان بوشهر راه‌اندازی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست کارگروه مشترک فرهنگی، اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: مهمترین اولویت در موضوع مواد مخدر مخدر، پیشگیری است که برنامه‌های مختلفی در این راستا برگزار می‌شود.

وی یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر در استان بوشهر را بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و افزود: اجرای طرح‌های عمرانی شهری با رویکرد تحرک بیشتر مردم می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌ها داشته باشد.

استاندار بوشهر ادامه داد: به منظور اجرای طرح بوستان مشاهیر در شهر‌های مختلف استان بوشهر، باید با تشکیل جلسات تخصصی و بررسی همه جانبه تدوین و اجرایی شود تا زمینه اتحاد و وحدت جامعه بیش از پیش فراهم کند.

استفاده از ظرفیت سمن‌ها

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح‌های عمران شهری باید بین مردم و مسئولیت فرهنگی و اجتماعی پیوند داده شود، خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که معتادان بعد از برگشت از اعتیاد به جامعه برگردند.

گراوند خواستار استفاده از ظرفیت سمن‌ها در تدوین سند اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد از ظرفیت‌های سمن‌ها به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه ترانزیت مواد مخدر در استان بوشهر از سوی سوداگران مرگ از سمت خشکی به دریا سوق داده شده است، افزود: برای مقابله با سوداگران مرگ در خلیج فارس محدوده استان بوشهر طرحی در حال تدوین است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.