مراسم تجلیل از برترین های ورزش اصفهان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ، معاونان و مدیران و کارشناسان مختلف این اداره و رئیسان و برترین های هیات های ۳۶ گانه ورزش شهرستان در تالار افتخارات ورزش اصفهان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در این مراسم  رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان گفت : با وجود مشکلات اقتصادی که در گشور وجود دارد فوتبال جزو سبد کالای مردم شده است که باید از این قابلیت در راه هدایت جوانان به سمت فوتبال و همچنین پیشرفت فوتبال استفاده کرد.

وی عنوان کرد : هیات های زیر مجموعه  ما با کمبود امکاناتی از قبل زمین های فوتبال و سالن های استاندارد ، مکان استقرار و مشکلات مالی رو به رو هستند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان ایجاد رابطه نزدیک بین نمایندگی های اداره در بخش های ۶ گانه شهرستان اصفهان با روسای هیات های فوتبال را خواستار شد.

دهقان به معرفی عناوین کسب شده هیات فوتبال شهرستان اصفهان پرداخت و گفت : این هیات با توجه به تلاش های شبانه روزی اعضای خود و هیات های فوتبال بخش ها و شهر های تابعه شهرستان اصفهان توانست در راه توسعه فوتبال شهرستان اصفهان در تراز رتبه بندی و با توجه به امتیازات کسب شده به جهت فعالیت های انجام گرفته عنوان سومین هیات برتر در بین ورزش های توپی را بدست آورد.

وی افزود : هیات فوتبال شهرستان اصفهان با توجه به برگزاری دوره های دانش افزایی در سطوح مختلف مدیریت در فوتبال ، روانشناسی در مدارس فوتبال ، روانشناسی مدیریت ورزشی و ... و کلاس های داوری ، کلاس های مربیگری و  شرکت مربیان فعال شهرستان اصفهان در دوره های دانش افزایی استانی و کشوری توانست عنوان برترین هیات از نظر امور آموزشی از آن خود کند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان ، کسب عنوان برترین هیات از نظر امور فرهنگی وفرهنگسازی صحیح در فضای فوتبال  وعنوان برترین مسئول روابط عمومی ورزش شهرستان اصفهان را از دیگر افتخارات این هیات برشمرد.

هیات فوتبال شهرستان اصفهان ۴ عنوان برتر را از آن خود کرد.

انتهای پیام / س

تجلیل از برترین های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین حیدری
۰۰:۵۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام من رئیس هیئت اسکیت شهرستان اصفهان هستم در معرفی و تجلیل هیئتهای برتر . مقام اول در بین سایر هیئتها رو کسب کردم . خواهشمندم از هیئت اسکیت هم معرفی و مطلبی داشته باشین . سپاس جهت توضیحات بیشتر در خدمتم .
آخرین اخبار