روش عجیب یک کارفرمای چینی در تنبیه کارمندانش خبرساز شد.

تنبیه عجیب کارمندان توسط کارفرمای مستبد! + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک کارفرمای مستبد با روش عجیبی که کارمندانش را مورد تنبیه قرار داد خبرساز شد. ویدئویی که منتشر شده است کارمندان این شرکت چینی را در حالی که در مقابل همکاران خود در حال خوردن موش و کرم هستند نشان می دهد. در این ویدئو این کارمندان در حالی که کرم ها را از داخل یک ظرف بر می دارند و در دهان خود قرار می دهند دیده می شوند. بنا به گفته کارمندان این کارفرما به علت عملکرد ضعیف آنها در فروش محصولات این شرکت آنها را اینگونه مورد تنبیه قرار داد. این شرکت در منطقه "لیئوپانشویی" استان گوئیژو چین قرار دارد.

"چن بین"، مدیر این شرکت با رد وادار کردن کارمندان  به خوردن همستر یا موش گفت که آنها تمایلی به ادامه کار در این شرکت نداشتند و خواستند از این طریق بهانه تراشی کنند. او در این باره گفت : " کشتن یک موش، بیرحمی است و همچنین خوردن آن به علت داشتن میکروب غیر بهداشتی است. ما هرگز چنین کاری را انجام ندادیم."

در حالی که چن، مدیر این شرکت قول داده است چنین تنبیهات شیطانی مشابه در مورد کارمندان این شزکت در آینده تکرار نشود تاکید کرد که فکر نمی کند خیس کردن کارمندانش به خاطر عمل کردن ضعیف آنها ایده بدی باشد. او گفت : " فکر نمی کنم خیس کردن کارمندان با آب سرد در این فصل گرم ایده بدی باشد."

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که تنبیه کارمندان در چین خبرساز می شود. پیشتر نیز صاحب یک رستوران که کارمندانش را وادار کرده بود تا در خیابان روی چهار دست و پا راه بروند خبرساز شد. در ویدئویی که منتشر شده بود کارمندان را در حالی که به دور یک میدان بزرگ در حال راه رفتن روی دست و پا هستند نشان می داد.

انتهای پیام/

 کارفرمای چینی با روش عجیب تنبیه کارمندانش خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
عجب کارفرماهایی پیدا میشن نادان تر اون کارمندان هستن که میخورن