بهادری گفت: جایگاه افراد در هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان مشخص است و هر کس نمی‌تواند با ما همکاری کند انصراف دهد.

بهادری: هر کس که نمی تواند با ما همکاری کند می تواند انصراف بدهدعطاءالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در مورد حواشی پیش آمده در کادر مدیریتی باشگاه گفت: جایگاه افراد در هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان مشخص است. قراردادها در سازمان لیگ موجود است و مشخص است که چه شخصی رئیس هیت مدیره است و چه کسانی عضو هیئت مدیره هستند. امکان ندارد هرکس با توجه به مسائل شخصی خودش تصمیم گیری کند و کاری را انجام دهد. دوست داریم تعامل کنیم تا آرامش به تیم بازگردد. هر کسی که نمی تواند با ما همکاری کند می تواند انصراف بدهد، ما کسی را به اجبار اینجا نیاوردیم. این تیم عاشق می خواهد، این تیم یک شهر به آن چشم دوخته اند و روزنه ی امیدی در روزگار سخت مسجد سلیمان است. این تیم یکبار شکست خورد و به لیگ یک رفت و حالا در بازگشت دوباره اش نباید برایش از درون باشگاه چالش درست کنیم. مسئولان تیم باید به دنبال کمک کردن به این تیم باشند نه ایجاد اختلاف.

عده ای به دنبال منافع شخصی خودشان هستند

او در این مورد ادامه داد: متاسفانه یک عده نمی خواهند همکاری کنند و به دنبال منافع شخصی خود هستند و برای رسیدن به آرزوهای خود هر کاری می کنند. تا وقتی من مسئول ریاست هیئت مدیره باشگاه هستم، اجازه نمی دهم کسی با آرزوهای مردم شهر مسجد سلیمان بازی کند.

به لیدر ها درورزشگاه خط داده می شد

بهادری در مورد جو نامناسبی که در زمان سرمربی گری ویسی ایجاد شده بود گفت: برخی افراد در زمان سرمربیگری ویسی سنگ جلوی پای او می انداختند. به لیدر ها در استادیوم خط داده می شد تا علیه سرمربی شعار دهند. جو ناسالمی را برای منافع خودشان در باشگاه به وجود آوردند. از درون خانواده باشگاه، افرادی در ایجاد حواشی و جو نامناسب دست داشتند. قبول دارم بعضی از مشکلات تحت تاثیر مسائل مالی بوده است اما بعضی از اتفاقات عمدی بوده و از قبل برنامه ریزی شده بوده است.

مولایی گفته است من رئیس هیت مدیره نیستم

او در مورد صحبت هایی که پیمان مولایی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی انجام داده بود گفت: دیشب در یک برنامه تلویزیونی ارتباط تلفنی برقرار کردم و صحبت هایی در مورد اتفاقات باشگاه کردم. بعد از من پیمان مولایی که حال سرپرست باشگاه است روی خط آمد و اعلام کرد که من اصلا رئیس هیئت مدیره باشگاه نیستم و قرار است در جلسه ای با اعضای هیئت مدیره، رئیس جدیدی برای هیئت مدیره باشگاه انتخاب شود.

با سرپرستی مولایی مخالفت کرده بودم

او در مورد پیمان مولایی ادامه داد: پیمان مولایی یکی از اعضای هیئت مدیره است و بعد از استعفای کیوان بابادی به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شد و من در آن زمان با انتخاب او مخالفت کردم چون اعتقاد داشتم حضور هیئت مدیره در کار اجرایی باعث تبعات نامناسبی برای باشگاه می شود. ما از بابت مدیر عاملی مشکلی نداریم و خواستار این هستیم که بابادی سر کار خود بازگردند و به کارشان ادامه دهند. مشکلات ما تحت تاثیر مسائل مالی است نه مدیریت.

خواستار بازگشت بابادی هستم

بهادری در مورد مشکلات مدیریتی و اختلافات موجود بین اعضای هیئت مدیره گفت:  استاندار خوزستان با من تماس گرفت و گفت که باشگاه شما ساختار اشتباهی دارد. به من گفتند شما اینگونه نمی توانید در مسابقات لیگ شرکت کنید. من با مسئولان ورزش کشور صحبت کردم و آنها نیز لطف کردند و اجازه دادند تیم در مسابقات حضور داشته باشد. حال نمی توان 2 ماه بعد از این اتفاقات نامه بزنیم و بگوییم فلان شخص برکنار شده و شخص جدیدی جایگزین شده است. به همین علت من خواستار بازگشت بابادی بودم.  از مولایی و اعضای هیئت مدیره خواستم تا جلسه ای برگزار کنند و به بررسی این موضوع بپردازیم اما این افراد با این موضوع موافقت نکردند و در جلسه شرکت نکردند.

از مولایی بپرسید چگونه عضو هیئت مدیره شده است

او در این مورد ادامه داد: این افراد کارمندهای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان هستند و زیر نظر قباد ناصری رئیس این شرکت فعالیت می کنند. خود قباد ناصری در جریان این اتفاقات بوده و  به کیوان بابادی گفته بود که به فلانی بگویید که این مسئله را مدیریت کند و بابادی نیز سر کار خودش برگردد اما پیمان مولایی و اعضای هیئت مدیره از این دستور تمکین نکردند و به جلسه نیامدند.

پیمان مولایی را مگر چه کسی سر کار گذاشته است؟!

بهادری در مورد صحبت پیمان مولایی در مورد برکناری بهادری از سمت ریاست هیئت مدیره گفت: من و پیمان مولایی را مگر چه کسی سر کار گذاشته است که حالا او می خواهد مرا از ریاست هیئت مدیره برکنار کند. از خود مولایی بپرسید که چه کسی او را جزو اعضای هیئت مدیره گذاشته و چگونه به این جایگاه رسیده است.

مرزبان انتخاب برخی اعضای هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان  بوده است

او در مورد انتخاب علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی تیم گفت: مرزبان انتخاب خودشان بوده و انتخاب من بهروز مکوندی بود. مکوندی قبول نکرد که سرمربی تیم باشد و من به نظر آقایان احترام گذاشتم و علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد. تجربه ورزشی به من ثابت کرده اگر کادر فنی تغییر کند و نتواند نتیجه بگیرد همه چیز را گردن این موضوع می اندازد که تیم را من نبسته بودم و اگر نتیجه بگیرد می گوید من خودم این کار را انجام دادم. به همین علت تصمیم من این بود که از همان کادر قدیمی استفاده کنیم. مرزبان کارش را در تیم آغاز کرده و تمرینات در حال برگزاری است. روز گذشته با تیم پرسپولیس نوین یک بازی تدارکاتی انجام دادیم و 3 بر یک پیروز شدیم.

بهادری گفت: فضای نامناسبی در تیم به وجود آوردند که این اختلافات درون تیم و بین بازیکنان نیز نفوذ خواهد کرد و تاثیر منفی خواهد گذاشت.


بیشتر یخوانید:

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده است

حواشی پیش از دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

سردرگمی استقلالی‌ها برای تقابل با نفت مسجد سلیمان


انتهای پیام/

صحبت های بهادری در مورد کادر مدیریتی نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار