شهروند تهرانی که سه شنبه هفته گذشته در مقابل شهرداری تهران اقدام به خودسوزی کرده بود، صبح امروز به علت شدت جراحات وارده جان سپرد.

مردی که مقابل شهرداری خودسوزی کرده بود، درگذشتبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروند تهرانی که سه شنبه هفته گذشته در مقابل شهرداری تهران اقدام به خودسوزی کرده و در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شده بود، صبح امروز به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

در پی این رویداد، شایعاتی برای سیاسی جلوه دادن اقدام این فرد در فضای مجازی منتشر گردیده بود، اما بررسی ها حاکی از آنست که تلاش شهروند مذکور برای تغییر کاربری بخشی از ملک مسکونی و ناهماهنگی با سایر مالکین از یک سو و مقررات شهرداری از سوی دیگر باعث نارضایتی وی و اقدام به خودسوزی گردیده بود.

سه شنبه گذشته این شهروند حدودا 45 ساله با ریختن بنزین بر روی خود اقدام به خودسوزی کرد که با کمک شهروندان و ماموران ناجا به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش پنج روزه پزشکان به نتیجه نرسید و وی  امروز درگذشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۱۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
خدابیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
در جامعه اسلامي کسانی كه مردم را به اين وضعيت ميرساند بايستي محاكمه و در صورت تخلف مجازات شود تا ديگر مسولان با مردم اينگونه رفتار ظالمانه نداشته باشند. و حق اين مرحوم در صورت ضايع شدن گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر عوامل و کسانی که باعث اینگونه مسائل میشن
آخرین اخبار