مینا نیکانیک سردبیر برنامه «تهران من» گفت: ویژه برنامه «تهران من» امروز با آیتم های طنز متنوع و اجرای کودکان پخش می شود.

ویژه برنامه «تهران من» به مناسبت روز جهانی کودکبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛مینا نیکانیک سردبیر برنامه «تهران من» گفت: ویژه برنامه «تهران من» امروز با آیتم های طنز متنوع و اجرای کودکان پخش می شود. « مسابقه کودکانه » از بخش هایی است که به صورت ویژه و با اهدای جوایز به کودکان طراحی شده است.

وی با اشاره به بخش های دیگر ویژه برنامه روز جهانی کودک افزود: میثم درویشان پور با استندآپ کمدی های دیگر، مهمان ویژه این روز خواهد بود و در بخش دیگری از برنامه با عنوان «درست بدانیم» تاریخچه نامگذاری روز جهانی کودک بررسی می شود.

نیکانیک با بیان اینکه مسعود دهنوی فیلمساز و کارگردان امروز قرار است جدیدترین آثار و فیلم های کودکانه را از برنامه تهران من معرفی کند،گفت: از نکته های جالب برنامه پیشنهاد های عصرانه ای است که در برنامه مطرح  می شود. به طور مثال ما برای همراهانمان پیشنهاد تئاتر های روی صحنه، فیلم های سینمایی در حال اکران و ... را داریم که در طول هفته به آنها می پردازیم.

وی گفت:«مجازی گرام» حول فضای مجازی می گردد و اتفاقات فضای مجازی اطلاع رسانی می شود.

نیکانیک با بیان اینکه در هر برنامه مستند اجتماعی یا فرهنگی با عنوان «مستند روز» تقدیم مخاطبان خواهد شد،گفت: یکی دیگر از ویژگی های برنامه تهران من این است که در آن مستندهای گزارشی پخش می شود، پیگیری خبر منتشر شده، مصاحبه با مسئول مربوطه و شفاف سازی آن رویداد از شاخصه های این برنامه است.

وی بیان کرد:در بخش فرهنگی - هنری، ارتباط مستقیم با مسئولان برقرار خواهد شد و در این برنامه اخبار روز ورزشی مرور می شود.

محمدمیر کارشناس ورزش، حسام آبنوس سواد رسانه ای، مهدی مجنونی کارشناس فرهنگ و هنر، حسن شمشادی کارشناس سیاست، دکتر علی چپدار کارشناس اقتصادی، محمدرضا ثقفی تهیه کننده، مینا نیکانیک سردبیر، آوید بزرگی گوینده همراه شما مخاطبان از ساعت ۱۷ خواهد بود.

انتهای پیام/

رادیو تهران برای روز جهانی کودک چه برنامه هایی دارد؟

 

 

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار