با اعلام فدراسیون فوتبال ازبکستان، "ماشینتسیف" از قرقیزستان، داور بازی تدارکاتی این کشور مقابل ایران خواهد بود.

داور دیدار ایران و ازبکستان مشخص شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب نخستین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و برای آماده شدن برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، شاگردان کی روش ۲۰ شهریور در تاشکند به مصاف شاگردان هکتور کوپر در تیم ملی ازبکستان می‌روند.

تیم ملی ایران برای حضور پرقدرت در آسیا، از هفته پیش تمرینات آماده سازی را با ۲۹ بازیکن آغاز کرد و سپس فوتبالیست‌هایی به نام‌های محمدرضا خانزاده (الاهلی قطر)، کاوه رضایی (کلوب بروژ بلژیک)، محمدرشید مظاهری (ذوب آهن اصفهان) و سردار آزمون (روبین کازان روسیه) از فهرست تیم ملی خط خوردند تا کی روش با ۲۵ بازیکن راهی تاشکند شود.

تیم ملی قرار است برای بازی دوستانه با ازبک ها، امشب (۱۸ شهریور) با پروازی چارتر راهی تاشکند و آماده بازی با شاگردان کوپر شوند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ازبکستان، "ماشینتسیف" از قرقیزستان، داور بازی تدارکاتی این کشور مقابل ایران خواهد بود و "باخودیر کوشکاروف" و "اسماعیل تولیبجونوف" او را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.

درحالی که مطرح شده بود، ازبک‌ها قرار است با بازیکنان نیمکت نشین شان مقابل ایران صف آرایی کنند، اما هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی ازبکستان اعلام کرد در بازی سه شنبه از نفرات سرشناس همچون عادل احمداف کاپیتان اول و ستاره شانگهای، الدور شاهمرادف از روستوف روسیه، سانجار تورسونوف از تیدجین سیتی زن کره جنوبی، شاهدور گادئوف تیدجین سیتی زن کره جنوبی و همین طور ویتالی دنیس اف کریلا روسیه در ترکیب اصلی بهره ببرد تا تلفیقی از این مهره‌ها با تعدادی از جوانانی که مقابل سوریه توانستند نظر کوپر را به خود جلب کنند، ترکیب ۱۱ نفره ازبکستان مقابل ایران باشند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان، ۲۰ شهریور و از ساعت ۲۰ در تاشکند برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:تمرین تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد

غیبت ۶ بازیکن و حضور مدافع جنجالی در PEC / پنج بازیکن به تیم ملی ایران اضافه شدند

کی روش با تاخیر ۱۰ دقیقه‌ای به تمرین تیم ملی آمد


انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال امشب به ازبکستان می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار