فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری رزمایش خدمت در روزهای 22 و 23 شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 302 گروه جهادی با شرکت 6 هزار و 500 دانشجو در رزمایش خدمت این استان شرکت می کنند، گفت: 34 گردان بیت المقدس در روزهای 22 و 23 شهریورماه در سراسر این استان رزمایش را اجرا می کنند و برنامه های آموزشی مختلف در اردوگاه ها برگزار می شود.

سردار شهسواری افزود: راهپیمایی شبانه بسیجیان در سراسر 17 شهرستان این استان و حضور آنان در آیین دعای کمیل از دیگر بخش های رزمایش خدمت است.

وی از حضور گروه های جهادی در دیگر مراحل این رزمایش خبر داد و ادامه داد: این گروه ها در قالب 650 گروه جهادی از 9 شهریور با حضور اقشار مختلف مردم در راستای کمک به مردم محروم و مستضعف آغاز بکار کرده اند.

وی اضافه کرد: بسیجیان ارومیه در محل ورزشگاه تختی گرد هم آمده و در مراحل اولیه رزمایش تنها گردان های بیت المقدس حضور می یابند و در تجمع نهایی تمام اقشار بسیج حاضر خواهند بود.

وی ادامه داد: رزمایش با محوریت قرارگاه امام هادی(ع) و با همراهی چهار قرارگاه عملیاتی، خدمت رسانی، فرهنگی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجانی غربی با اشاره به اینکه رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در آستانه ورود به جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، گفت: با وجود فشارهای متعدد استکبار بر نظام جمهوری اسلامی 40 سال با تمام صلابت و عظمت و استقامت در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: بسیج سازندگی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.