امروز، برنامه نوبت دهى آنلاین پزشکى با حضور اصحاب رسانه و جمعى از پزشکان در فرهنگسراى رسانه و شبکه هاى اجتماعى رونمایى شد.

رونمایى از اپلیکیشن نوبت دهى آنلاین پزشکى /صادرات نرم افزار ایرانى کشور عراق و ترکیه/ جذب توریسم درمانى با سامانه الکترونیکى نوبت دهى پزشکانبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین پزشکی با حضور اصحاب رسانه و جمعی از پزشکان در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی رونمایی شد.

در این سامانه مردم می توانند افزون بر اطلاعات پزشکان از تعرفه ها آگاهی پیدا کنند، همچنین در بسیاری از موارد بیماران اطلاع ندارند که برای بیماری خود به چه پزشکی مراجعه کنند، این سامانه با دادن اطلاعات در مورد بیماری در انتخاب پزشک به افراد کمک می کند.

سجاد محمدجانی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در مراسم رونمایی از این اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین پزشکان گفت: راه اندازی این اپلیکشن با هدف خدمت به مردم صورت گرفته است و در این راستا از کارشناسان بسیاری بهره مند شده ایم.

وی ادامه داد: عرصه نظام سلامت به قدری مهم است که سازمانی به نام سازمان بهداشت جهانی برای آن به وجود آمده است.

محمدجانی اظهار کرد: کمبودهای نظام سلامت موجب هدر رفت منابع مالی کشور می شود و نوبت دهی در حوزه پزشکی یکی از این معضلات است، به منظور رفع این کمبود و به کمک جوانان کشور اپلیکشنی را طراحی کرده ایم که با کمک به پزشکان و مردم از حضور و تجمع مراجعین در مراکز درمانی و مطب ها جلوگیری شود.

سامانه نوبت دهی آنلاین بیمار در عرض یک دقیقه

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: به کمک این سامانه نوبت دهی آنلاین بیمار تنها در عرض یک دقیقه می تواند نوبت مورد نظر خود را بگیرد، ما از یک طرف با پزشکان و مراکز درمانی و از طرف دیگر با بیماران در ارتباط هستیم.

وی بیان کرد: این پروژه موجب اشتغالزایی شماری از جوانان کشور شده و سطح خدماتی گسترده ای که در این اپلیکشن داده می شود.

محمدجانی با اشاره به صادرات این اپلیکیشن به کشورهای همسایه اظهار کرد: درخواست هایی از عراق و ترکیه برای دریافت نمایندگی اپلیکیشن داشته ایم و در حال رایزنی برای صادرات این اپلیکیشن هستیم تا بتوانیم برای کشور ارزآوری کنیم.

جذب توریسم درمانى با سامانه الکترونیکى نوبت دهى پزشکان

در ادامه خلیلی عضو هیئت علمی دانشکده داروسازی علوم پزشکی تهران با اشاره به یکی از بخش های اپلیکیشن برای جذب توریسم درمانی و امکانات آن برای مراجعه بیماران کشورهای همسایه به ایران گفت: در این اپلیکیشن از ظرفیت تعامل با کشور عراق و ترکیه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بحث توریسم درمانی روز به روز در حال افزایش است و در برخی شهرها توریسم درمانی پتانسیل های بالایی دارد، بسیاری از مردم کشورهای منطقه برای درمان در حوزه سرطان، پوست و کاشت مو به ایران مراجعه می کنند و ما در تلاشیم تا از این ظرفیت استفاده و از بازار سیاه این حوزه جلوگیری کنیم.

خلیلی اظهار کرد: ما در تلاش هستیم با آذربایجان و کشورهای همجوار با استان های آذربایجان غربی و شرقی با بازار سیاهی در توریسم درمانی وجود دارد، مبارزه کنیم و بیماران زیادی که از خارج کشور به ایران می آیند، دچار سردرگمی می شوند و پول های کلانی از آنها گرفته می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار