درگیری لفظی بین "سرینا ویلیامز" و "کارلوس راموس" داور دیدار فینال تنیس آزاد امریکا حواشی زیادی را در به وجود آورد.

تنش در فینال زنان تنیس آزاد آمریکابه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مسابقه فینال تنیس آزاد بانوان آمریکا میان "سرنا ویلیامز" از آمریکا و "نائومی اوزاکا" از ژاپن که با برتری تنیسور ژاپنی به پایان رسید.اوزاکا موفق شد در ۲ ست و با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴ حریف نامدار آمریکایی خود را شکست دهد.

فینال این دوره از رقابت‌های تنیس آزاد زنان آمریکا بدون حاشیه نبود.

در ست دوم این دیدار فینال، ویلیامز در مرحله نخست به خاطر اینکه مربی‌اش "پاتریک موراتوغلو" از روی سکو‌ها با او صحبت کرد، تذکر گرفت و سپس به علت شکستن راکتش یک امتیاز جریمه شد که این باعث بالاگرفتن دیگری لفظی او و داور مسابقه شد.

ویلیامز که به شدت برآشفته شده بود، خطاب به داور گفت: "تو شخصیت من را زیر سوال بردی و باید از من عذرخواهی کنی. تو یک دروغگویی، تا آخر عمرت دیگر هرگز مسابقه من را قضاوت نخواهی کرد. تو امتیاز من را دزدیدی و یک دزد هستی."

پس از این درگیری لفظی، داور، ویلیامز را یک گیم جریمه کرد که این موضوع عصبانیت بیشتر تنیس باز آمریکایی را به همراه داشت. مسابقه در نهایت با دخالت ناظر بازی ادامه یافت و اوساکا در ۲ ست به پیروزی رسید.

حواشی عجیب این بازی در مراسم اهدای جام نیز ادامه پیدا کرد و تماشاچیان هنگام صحبت مجری با هو کردن اعتراض خود را نسبت به نحوه قضاوت این دیدار نشان دادند.


بیشتر بخوانید: نادال فاتح گرند اسلم یو اس اوپن شد 

فدرر از رسیدن به نیمه نهایی بازماند/دل پوترو در نیمه‌نهایی حریف نادال شد

10 ستاره تنیس پول ساز در جهان + تصاویر


انتهای پیام/

جنجال در فینال تنیس آزاد آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار