سی‌اُمین جشنواره استانی تئاتر چهارمحال و بختیاری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سی‌اُمین جشنواره استانی تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایشی کشور و جمعی از مسئولان و هنرمندان استانی، و با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در شهرکرد پایان یافت.

هیئت داوران در بخش طراحی پوستر و بروشور ضمن تقدیر از محمدصادق سجادی دهکردی برای نمایش بالستیک زخم، جایزه برتر این بخش شامل دیپلم افتخار و لوح سپاس را به سپهر نصیری برای نمایش من موجودی احساساتی هستم اعطا کرد.

در بخش نور هم با اعطای لوح از شجاع مهدی پور برای نمایش کوتوله‌ها و نیلوفر زمانی برای نمایش قرار ملاقات تقدیر شد و دیپلم افتخار و لوح سپاس این بخش به داوود امینیان برای نمایش مسافران رسید.

در بخش طراحی لباس هم هیئت داوران ضمن قدردانی از پگاه قائدی برای نمایش مسافران، دیپلم افتخار و لوح سپاس را به احمدرضا حیدری برای نمایش کوتوله‌ها اعطا کرد.

همچنین در بخش موسیقی، طراحی صدا و آهنگسازی، از مصطفی محمدی دوست و سپهر نصیری برای نمایش بازی با مرگ، تقدیر و دیپلم افتخار و لوح سپاس به احسان صمدی برای نمایش کوتوله‌ها تعلق گرفت.

در بخش طراحی صحنه هم هیئت داوران ضمن قدردانی از احمدرضا حیدری برای نمایش کوتوله‎ها، دیپلم افتخار و لوح سپاس را به عباس امینیان برای نمایش مسافران اهدا کرد.

در بخش بازیگری خانم‌ها نیز ثریا امینیان برای نمایش مسافران اول شد و دیپلم افتخار را به دست آورد، ژاکلین اعتصامی و مهناز نجفی هر دو برای نمایش مسافران مشترکاً دوم و نرگس ایزدی برای نمایش مونس و فهیمه خسروی برای نمایش من موجودی احساساتی هستم مشترکاً سوم شدند.

همچنین در بخش بازیگری آقایان، نوید جعفرزاده برای نمایش مسافران اول شد و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار را از آن خود کرد، اکبر دانیالی برای نمایش یک حکایت از چندین حکایت کدخدا و علیرضا فرهنگ برای نمایش کوتوله‌ها مشترکاً دوم و مصطفی راد برای نمایش مسافران سوم شدند.

در بخش کارگردانی هم رتبه نخست، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به ثریا امینیان برای نمایش مسافران، رتبه دوم به احمدرضا حیدری برای نمایش کوتوله‌ها و رتبه سوم به ملیحه سلیمانی برای نمایش مونس رسید.

هیئت داوران همچنین دو اثر مسافران به کارگردانی ثریا امینیان از شهرکرد و کوتوله‌ها به کارگردانی احمدرضا حیدری از بروجن را به عنوان آثار منتخب و راه یافته به جشنواره بین المللی فجر معرفی کردند.

انتهای پیام/ن

سی‌اُمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار