وزیر بهداشت گفت: ما به ارتباط با دنیا نیاز داریم و دنیا نیز به ارتباط با ما نیاز دارد.

دنیا به ارتباط با ما نیاز دارد/ نگرانی‌ها در حوزه بهداشت و درمان را حل می‌کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ظهر امروز حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح پروژه توسعه اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شهرستان چالدران گفت: ما به ارتباط با دنیا نیاز داریم و دنیا نیز به ارتباط با ما نیاز دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: چالدران و شوط و منطقه آزاد ماکو محور توسعه کشور خواهند بود و دروازه اروپا هستند و اگر کشور در شرایط با ثبات‌تری قرار گیرد این مناطق رشد بیشتری نیز خواهند کرد.

قاضی زاده هاشمی گفت: افت‌وخیز برای هر کشوری وجود دارد ولی باید در مسائل مهم مراقب باشیم که رقابت‌های حزبی و اختلاف‌ها مانع از توسعه کشور نشود و باید درگیری‌های حزبی را کنار بگذاریم می‌توانیم برای توسعه کشور قدم برداریم.

وی افزود: اگر نگرانی‌های مردم در حوزه بهداشت و درمان را حل کنیم بالاترین عمل صالحی است که می‌توانیم انجام دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: ظرف یک ماه آینده پروژه توسعه بیمارستان شهید بهشتی چالدران تجهیز بیشتر می‌شود.

انتقاد وزیر بهداشت از خلف وعده‌های وزارت راه برای بهره‌برداری از بیمارستان امام خمینی خوی‌

عصر امروز حسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران در محل بیمارستان آیت الله خویی شهرستان خوی اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی شهرستان خوی باید امروز افتتاح می‌شد ولی به سبب خلف وعده‌های مکرر وزارت راه و شهرسازی این بیمارستان امروز افتتاح نشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: بیمارستان آیت الله خویی در این 2 سال اخیر پیشرفت خوبی داشته و انتظار می‌رود در 22 به بهمن ماه امسال به افتتاح برسد.

وی افزود: امیدوارم بیمارستان امام خمینی خوی زودتر از بیمارستان آیت الله خویی افتتاح شود و استاندار آذربایجان غربی خلف وعده‌ها و کم کاری‌ها توسط مسئولان مربوطه را در زمینه افتتاح بیمارستان امام خمینی خوی را پیگیری کند و با آن‌ها با جدیت برخورد کند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: با اینکه کارهای زیادی در شهرستان خوی انجام شده ‌ولی پروژه ولی هنوز اتفاق خاصی در خوی نیفتاده ‌و امیدواریم با احداث و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان رضایت مردم را جلب کنیم.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
دنیا چه نیازی بما داره جز این که مصرف کننده مطلق باشیم
Iran (Islamic Republic of)
و
۰۸:۲۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
مگر مردم رای داده اند که نابود شود وهر روز افزایش ویرانگر قیمت ها را شاهد باشند شما دغدغه مردم محروم را ندارید به خودتان هم که خوش می گذرد نگران هیچ چیزی نیستید ومردم هم برای شما اهمیت ندارند
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۷:۵۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
باید در خصوص افرادی که بیمه تکمیلی ندارن فکری بکنید کسی که ده ساله بیمه تامین اجتماعی داره و حق بیمه پرداخت میکنه چرا باید دفترچه اش هزینه های پزشکی اش رو کفاف نکنه.این ها درد جامعه است بقول حضرت آقا وقتی کسی بیمار میشه تمام فکر و ذهنش فقط باید پیش بیماریش باشه نه روی هزینه ها و خرج و مخارجش.ای کاش فقط 10 درصد بیانات مقام معظم رهبری رو مسئولین آویزه گوششون میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
توروخدا حالا ک مسولان نمیتونن گرونیو کنترل کنن لا اقل یارانه هارو دوبرابرکنن
Iran (Islamic Republic of)
گل افشان
۰۲:۱۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
با سلام خدا خیرتان بدهد از جمله کالاهائی که باید ارز را به قیمت دولتی بگیرند در کنار کالاهائی که به تولید مربوط می شود و همینطور کالاهای ضروری مختلف هست تجهیزات پزشکی و داروها و مواد اولیه داروهاست باید دولت کاری کند که فشار گرانی برداشته شود.