رئیس اداره ثبت احوال سلسله از ثبت ۳۱۷ مورد ازدواج از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبرداد.

ثبت ۳۱۷ مورد ازدواج امسال در سلسلهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمد اسدی رئیس اداره ثبت احوال سلسله اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۶۱۹ مورد ولادت به ثبت رسیده که در مقایسه با سال گذشته که ۶۳۹ مورد به ثبت رسیده بود شاهد کاهش سه و دو دهم درصدی بوده ایم.

وی افزود: همچنین در همین بازه زمانی ۱۰۹ مورد وفات به ثبت رسیده که در مقایسه با آمار ۱۱۴ موردی سال گذشته کاهش چهار و چهار دهم درصدی وفات در شهرستان را داشته ایم.

اسدی با اشاره به آمار طلاق، گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۵۰ مورد طلاق نیز در شهرستان ثبت شده است.

فرماندار سلسله نیز در این نشست، با بیان اینکه هدف شورای ثبت وقایع حیاتی چیزی بیشتر از ارائه آمار است، اظهار داشت: ضروری است که اعضای شورا در خصوص وقایع چهارگانه حیاتی با پیشنهادات و ارائه راهکار در جلسه حضور داشته باشند.

شریف خسروی افزود: این شورا مرکزی برای جمع آوری، تحلیل و برنامه ریزی اطلاعات مربوط به وقایع حیاتی است که از این طریق می‌توان جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی و همچنین کاهش مرگ و میر‌ها را گرفت.

وی گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان موظف است اطلاعات جامعی درخصوص علل فوت افراد جامعه به همراه ارائه راهکار مناسب را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهت طرح در جلسه آینده شورا آماده نماید.

انتهای پیام /م

۳۱۷ مورد ازدواج امسال در سلسله ثبت شد

برچسب ها: جوانان ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.