کریمی مهر از رقابت دختران نوجوان تكواندوكار قم برای كسب مدال از پيكارهای قهرمانی كشور خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ فرشته کریمی‌مهر نايب‌رئيس هیأت تكواندو استان قم گفت:تیم منتخب رده سنی نوجوانان دختر هیأت تکواندو استان قم در حالی به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شد که مدت‌ها زیر نظر کادر فنی مشغول تمرین بود و از آمادگی خوبی برخوردار است.

نایب‌رئیس هیأت تکواندو استان قم اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور تکواندوکاران اوزان منهای 45، 48، 51، 55، 59، 63، 68، 73، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم به انجام می‌رسد و تیم هیأت تکواندو قم با استعدادهای آینده‌دار این رشته برابر تیم‌های رقیب قرار می‌گیرد.

وی که مسئولیت سرپرستی تیم هیأت قم را در این رقابت‌ها بر عهده دارد، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان ایران روزهای هفدهم و هجدهم شهریور ماه به میزبانی هیأت تکواندو استان زنجان به انجام می‌رسد و تیم نوجوانان دختر قم در اوزان اول تا دهم با حریفان خود پیکار می‌کند.

کریمی‌مهر خاطرنشان کرد: همچنین فاطمه قدسی در وزن منهای 63 کیلوگرم، سارا قدسی در وزن منهای 67 کیلوگرم، فاطمه تلخابی در وزن منهای 73 کیلوگرم، زهرا مهدی‌خانی در وزن منهای 78 کیلوگرم و فاطمه عبدالحسینی‌کردی‌جانی در وزن به اضافه 78 کیلوگرم اعضای تیم هیأت قم به شمار می‌روند.

وی به ترکیب تیم اعزامی قم اشاره و بیان کرد: فاطمه نعمتی در وزن منهای 45 کیلوگرم، غزل حکیمی در وزن 48 کیلوگرم، زهرا قراقیه در وزن 51 کیلوگرم، یاسمن انیسی در وزن 55 کیلوگرم، فاطمه سهرابی خان‌میری در وزن 59 کیلوگرم با انگیزه بالا وارد رقابت می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های قرآنی تکواندوکاران همزمان با مسابقات مبارزه،یادآورشد: تکواندوکار قرآنی تیم هیأت قم در این مسابقات سارا جباری‌نیک است، در حالی که تیم تکواندو نوجوانان قم با هدایت سیده‌فاطمه نعمتی به عنوان سرمربی، طاهره صفدری و لطیفه احمدی به عنوان مربی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد.

انتهای پیام /ح

رقابت ۱۰ دختر تکواندوکار قم برای کسب مدال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار