امام جمعه خرمشهر گفت: وزارت امور خارجه و وزارت کشور باید تلاش کنند که ویزای بین دو کشور برداشته شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه خرمشهر در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه گفت: وزارت امور خارجه و وزارت کشور باید تلاش کنند که ویزای بین دو کشور برداشته شود، حداقل در ایام اربعین این امر تحقق پیدا کند در صورتی که عراق با لغو ویزا موافقت نکرد درخواست تخفیف ویزا را به عراق بدهید.

وی دادن ارز مسافرتی به زائران اربعین را راهکار دیگری دانست و افزود: چرا دولت برای مسافرانی که برای گناه به سفر ترکیه می روند ارز مسافرتی می دهد .

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه هلال احمر حق ندارد پول زور از زائران بگیرد و این عوارض هم باید برداشته شود گفت: منطقه آزاد اروند باید برای انجام زیرساخت های شلمچه ورود کند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: اقتصاد کشور را به دلار گره زده ایم و این مشکل ویژه اقتصادی کشور است، عدم صداقت در گفتار برخی مسئولین آنها را رسوا میکند، اگر خودروهای ساخت کشور طبق گفته مسئولین تولید داخلی است چرا با نوسانات نرخ ارز قیمت آنها هم بالا می رود؟!

وی گفت: مسئولین می گویند تورم تک رقمی است، این حرف جای تامل دارد.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی از سوی صدام موجب تفرقه دو ملت ایران و عراق شد، که باعث شده بود ۳۰ سال بین دو کشور جدایی بیافتد، امروز هم توطئه های تفرقه آمیز بین دو ملت احساس می شود که مردم نسبت به این تحرکات هوشیاری بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/ د

برگزاری نماز جمعه این هفته خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.