انتقاد شدید مخاطب شبکه ملی آمریکا از جان مک‌کین موجب شوکه شدن کارشناسان در برنامه تلویزیونی شد.

خون‌آشامی که جان هزاران کودک را گرفت +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنایت‌کاران جنگی مانند جان مک‌کین که دستشان به خون هزاران انسان بی‌گناه و بی‌دفاع آلوده بود حتی بعد از مرگ نیز از جانب حق‌طلاب  روشن فکر مورد بخشش قرار نمی‌گیرند.

یکی از مخاطبان شبکه ملی ایالات متحده ضمن تماس با برنامه تلویزیونی در حضور کارشناسان به انتقاد شدید از جان مک‌کین پرداخت. او در سخنانی تلفنی گفت: می‌خواستم درباره آینده ریاست جهموری ایالت متحده صحبت کنم اما موضوعی هست که نمی‌توانم از گفتن آن صرف نظر کنم آن هم مرگ جان مک‌کین است. او یک جنایت‌کار جنگی بود نه قهرمانی که شما ساخته‌اید، او همیشه جنگ طلب بود. او بمب‌های آمریکا را بر سر شهروندان بی‌گناه ریخت و از تمام جنگ‌های فاجعه‌باری که آمریکا در آن نقش داشت حمایت می‌کرد.

این مخاطب در ادامه سخنانش کفت: جوسازی‌های رسانه‌ای و بت‌سازی از جنایت‌کاران جنگی روندی بوده است که همواره جریان‌های استکباری غرب بعد از دست دادن مهره‌های خود به آن متوسل شده‌اند. مطمئنا کسانی که جان مک‌کین را قهرمان معرفی می‌کنند، کیسینجر هم بمیرد هم دروغ‌ها را خواهند گفت.

در ادامه فیلم این مصاحبه تلویزیونی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: ویکی‌لیکس: موسسه جان مک‌کین دست‌کم یک میلیون دلار از عربستان پول گرفته بود


انتهای پیام/

انتقاد شدید مخاطب تلویزیونی به سیاست‌های مک‌کین

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.