استاندار فارس امروز در مراسمی از ورزشکاران، مدال آوران، مربیان و داوران فارسی اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، تجلیل بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تبادار استاندار فارس با بیان اینکه در هر عرصه‌ای اخلاق حرف نخست را میزند، گفت: اطلاق پهلوان قبل از توانایی جسمی، اخلاق ورزشکار می‌باشد که قابل پسند است.

تبادار با اشاره به ارزشمند بودن شش مدال نمایندگان فارس در بازی‌های آسیایی جاکارتا، افزود: افتخار آفرینی ورزشکاران فارسی در مسابقات آسیایی یک نوع فرهنگ سازی است که برای تربیت جامعه جوان و الگو سازی این مرز و بوم قابل تقدیر است.

در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ محمدرضا گرایی مدال برنز رشته کشتی فرنگی، محمدعلی گرایی مدال طلای کشتی فرنگی، راحله نادری و سعیده جعفری مدال طلای رشته کبدی، محمد حسن زاده مدال نقره در رشته بسکتبال ۵ نفره و علی اله وردی در بسکتبال سه نفره نشان برنز را کسب کردند.

در این مراسم به مدال آوران طلایی ۱۵ سکه، نقره ۱۰ سکه و برنز ۵ سکه اهدا شد.

در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، محمد علی گرایی در کشتی فرنگی مدال طلا گرفت و برادرش محمد رضا در همین رشته مدال برنز را از آن خود کرد.
سعیده جعفری و راحله نادری، دیگر ورزشکاران شرکت کننده از فارس بودند که مدال پُر افتخار تیمی طلا را در ورزش کبدی بانوان کسب کردند.

علی الله وردی از فارس در رشته بسکتبال سه نفره مدال برنز تیمی را بر گردن آویخت و محمد حسن زاده دیگر ورزشکار این استان در بسکتبال پنج نفره مدال نقره گرفت.

سعیدرضا کیخا ورزشکار شیرازی که امید زیادی برای کسب مدال در خرک حلقه داشت سرانجام به عنوان چهارمی بسنده کرد.

فرانک پرتو آذر، بانوی دوچرخه سوار شیرازی که از امید‌های کسب مدال طلا بود هنگام مسابقه، به دلیل پارگی زنجیر چرخ توانست به مقام چهارم دست یابد.
حبیب رنجبر و مهران ستار در رشته جوجیتسو دیگر ورزشکاران فارس بودند که نتوانستند مقامی کسب کنند و از دور مسابقات حذف شدند و در تنیس هم محمد بهروز کارگران، حذف شد.

تیم ملی هندبال ایران نیز با فرزاد رستمی و علی رحیمی از استان فارس به مقام پنجم آسیا دست یافت.

بدین ترتیب، کاروان ورزشی فارس متشکل از ۱۳ نفر در این بازی‌ها موفق شدند در مجموع رقابت‌های تیمی و انفرادی، سه مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز کسب کنند.

محمد علی چمیانی از شیراز به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت‌ها حضور داشت و فاطمه اسد پور از شیراز هم سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان را در بازی‌های آسیایی بر عهده داشت.

مهدی منظری داور شیرازی هم قضاوت چندین دیدار از رقابت‌های سپک تاکرا در بازی‌های آسیا را برعهده داشت.

مهدی مختاری به عنوان داور اسکواش و زهرا خسروانیان در رشته قایقرانی به عنوان داور از فارس کاروان ایران را همراهی می‌کردند.
انتهای پیام/ر

تجلیل از نمایندگان اعزامی فارس به مسابقات آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار