مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط فعلی تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا خیلی مطلوب نیست.

طارمی: شرایط تیم ملی ایران برای قهرمانی جام ملت‌ها مطلوب نیست/ پس از بازی با پرتغال به خودم فکر نمی‌کردم به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال  کشورمان ،  درباره شرایط اردویی تیم ملی فوتبال ایران به دنبال بالارفتن انتظارها از این تیم پس از درخشش در جام جهانی بیان کرد: شرایط فعلی تیم ملی برای قهرمانی در جام ملتهای آسیا خیلی مطلوب نیست. برای جام جهانی که بزرگ ترین رویداد جهان است و شاید ما تنها در آن می توانستیم از گروهمان بالا برویم خیلی کمک کرده و جدی تر به تیم ملی نگاه می کردند اما اکنون که می دانیم پتانسیل قهرمانی را در جام ملتها داریم شرایطمان مانند قبل نیست. به نظر من این وضعیت چندان مطلوب نیست و باید خیلی بیش از اینها به تیم ملی کمک کنند تا بتوانیم پس از سال ها قهرمان جام ملتها شویم.

تعیین انتظارها در حیطه وظایف من نیست

او درباره انتظاراتش از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: تعیین کردن انتظارها در حیطه من نیست چراکه به عنوان یک بازیکن فقط باید تمرین کرده و در حد توانم برای موفقیت تیم ملی تلاش کنم اما مسئولان باید انتظارها را برآورده کنند و بگویند بازیکنان چه انتظاری دارند.

برای جام ملتهای آسیا نیاز به بازی های دوستانه خوب داریم

طارمی درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: هرچه بیشتر بازی دوستانه برگزار کنیم به سودمان است. پیش از جام جهانی هم اگر با تیم هایی از اروپا و آمریکای جنوبی که از لحاظ فنی تیم های خوبی هستند بازی می کردیم شاید از گروهمان بالا می آمدیم. برای جام ملتهای آسیا هم نیاز به بازی های دوستانه خوب داریم و به امید خدا همه چیز برایمان فراهم شود.

ناراحتی من پس از بازی با پرتغال برای مردم و هدر رفتن تلاشهایمان بود

او درباره فشارهای روانی که پس از دیدار ایران و پرتغال و حدف تیم ملی تحمل کرد، گفت: فوتبال، بازی اتفاق ها است و این مسائل برای هر بازیکنی در دنیا پیش می آید. ناراحتی من به این دلیل بود که تیم ملی پس از این همه سختی و تلاش نتوانست از گروهش صعود کند و بیشتر به فکر تیم ملی بودم. فشار روانی روی من وجود نداشت بلکه فکر مردم و تیم ملی کشورم بودم اما به هر حال نتوانستیم از گروهمان صعود کنیم که این هم از اتفاق های فوتبال است.

هرچه دارم به کار می گیرم تا تیم ملی قهرمان جام ملتهای آسیا شود

مهاجم تیم ملی ادامه داد: همیشه در هر جایی که بودم سعی کردم برای تیمم موفق باشم و انگیزه شخصی نداشتم که بگویم می خواهم این کار را انجام دهم. موفقیت تیم برای من هم افتخار است و هرچه دارم می گذارم تا تیم ملی ایران قهرمان جام ملتهای آسیا شود.

برای قهرمانی در جام ملتها تفاوتی ندارد حریفان ما یمن و ویتنام باشند یا ژاپن و استرالیا

طارمی درباره پیشرفت تیم ملی ویتنام، همگروهی ایران در جام ملتهای آسیا گفت: برای تمام حریفان احترام قائل هستم اما ایران تیم اول آسیا است و برای قهرمانی در جام ملتها باید تمام رقیبان را جدی بگیریم. باید پله پله بازی هایمان را ببریم و قهرمان شویم. تفاوتی ندارد حریف ما ویتنام و یمن‌ باشند یا ژاپن و استرالیا. تمام تیم ها قابل احترام هستند و باید مرحله به مرحله حریفانمان را شکست دهیم و با صعود به فینال قهرمان شویم.

از لحاظ بدنی نسبت به ۲ ماه پیش وضعیت بهتری دارم

او درباره آخرین وضعیت آمادگی خودش اظهار داشت: نسبت به یک تا ۲ ماه پیش وضعیت بهتری دارم چراکه پس از جام جهانی تمرینات بدنسازی نداشتم و استراحت کردم. به همین دلیل طبیعی است ابتدای فصل از آمادگی بدنی دور بودم اما خدا را شکر اکنون وضعیتم بهتر شده است.

مهاجمان سطح اولی در تیم ملی حضور دارند اما کی روش تصمیم می گیرد کدام بازیکن را بازی دهد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره رقابتش با سایر مهاجمان لژیونر برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی گفت: در ۲ تا ۳ سال اخیر مهاجمان خوب و سطح اولی داشته ایم که همه می توانستند در ترکیب اصلی بازی کنند اما کی روش تصمیم می گیرد کدام‌ بازیکن بازی کند و کدام بازیکن بازی نکند. من هم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی به کار می گیرم و تفاوتی ندارد بازی کنم یا نکنم. نیمکت نشین باشم یا در زمین حضور یابم سعی و تلاشم اینست که برای تیم ملی افتخارآفرین شوم.


بیشتر بخوانید:

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال / بازیکنان ملی پوش نو نوار شدند

منتظری: تیم ملی باید در آینده اردو‌های بهتری داشته باشد/ خوشحالم تیم ملی مدافعانی، چون حسینی و پورعلی گنجی دارد


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار