رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سارقان گردشگران خارجی با سابقه کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی فارس اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از گردشگران خارجی توسط دو نفر خانم و آقا، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند هر دو نفر سارق را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و در یک عملیات منسجم آن‌ها را دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهمان به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی تخصصی و فنی به جرم خود اقرار کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه شامل موبایل، دوربین، کارت شناسایی و وجه نقد کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: متهمان که دارای سابقه کیفری از طریق فروش گوشی موبایل اقساطی در مقابل امانت گرفتن طلا از مشتری تا زمان اتمام اقساط و در نهایت فروش طلا‌های امانتی به عنوان مال غیر بودند به ۸ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از این طریق نیز اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه، گردشگران خارجی از عملکرد پلیس استان فارس در دستگیری سارقان در کمتر از ۲۴ ساعت تقدیر کردند، اضافه کرد: مردم استان فارس همواره برای گردشگران داخلی و خارجی احترام قائل هستند و توصیه می‌شود گردشگران برای استراحت از هتل و مراکز اقامتی مجاز استفاده کنند.

انتهای پیام/ن

سارقان گردشگران خارجی در شیراز،

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.