مسابقات قهرمانی بانوان استان کرمان که در رده های سنی نونهالان و خردسالان، به میزبانی کرمان در خانه جودو برگزار شد، با قهرمانی سیرجانی ها به کار خود پایان داد.

زهرا معارف دوست نایب رییس بانوان هیئت جودو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه مسابقات قهرمانی بانوان استان کرمان در رده سنی نونهالان و خردسالان، امروز در خانه جودوی سالن شهید مغفوری واقع در خیابان 20متری مفتح کرمان برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات 7 تیم از شهرستان های کرمان، کهنوج، کوهبنان، سیرجان، شهربابک و رفسنجان حضور یافتند.

وی با اعلام اینکه در مجموع در دو رده سنی نونهالان و خردسالان 80  ورزشکار شرکت کردند، افزود: در رده نونهالان 35 ورزشکار در 9 وزن و در رده خردسالان 45 ورزشکار در 11 وزن با هم به رقابت پرداختند.

معارف دوست هدف از برگزاری این مسابقات را قهرمان پروری و استعداد یابی ورزشکاران عنوان کرد و بیان داشت: در پایان، در رده ی خردسالان شهرستان های سیرجان با کسب 6  مدال طلا و یک برنز، شهربابک با 2 طلا و 6 نقره و کهنوج با یک طلا، 3 نقره و 4 برنز، به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در رده ی نونهالان نیز، سیرجان با 5 مدال طلا و یک برنز، کرمان با 2 طلا و 3 نقره و شهربابک با یک طلا و 3 نقره، جایگاه های اول تا سوم را تصاحب کردند.

انتهای پیام/ب

برگزاری رقابت های جودوی قهرمانی استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.