معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: المان و ۵ سردیس شهدای شاخص و ۱۵ سردیس مفاخر استان در قزوین نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار در جلسه کمیته فضاسازی کنگره ملی ۳ هزار شهید استان گفت: برای فضا سازی این کنگره ۲۰ سردیس شهدا و مفاخر در تعدادی از پارک‌ها و در سه نقطه از شهر از جمله در نمایشگاه‌های بین المللی استان که محل برگزاری کنگره است، نصب می‌شود.

فرخزاد اضافه کرد: همچنین در شهر‌های بزرگ آبیک، بوئین زهرا و تاکستان نصب المان‌ها در حال اجرا است.

وی گفت: فضاسازی و اطلاع رسانی در شهر‌های ۲۵ گانه استان و بیش از ۸۰۰ روستا انجام شده است.

معاون امور عمرانی استاندار افزود: در طرح ستاد کنگره شهر‌ها و روستاها، مبنای کار بر این است که اطلاع رسانی با کمترین هزینه انجام و از امکانات موجود در بخشداری‌ها و دهیاری ها، استفاده شود.

فرخزاد ضمن اشاره به نصب تابلوی فلزی مزین به نام شهدا در کوچه‌ها و‌خیابان‌های شهر‌ها و روستا‌ها گفت: پیش از کنگره تقریبا در تمام نقاط شهر‌ها و روستاها، نامگذاری انجام شده است، اما این تابلو‌ها نیاز به تقویت، بازسازی و نوسازی دارد.

وی اضافه کرد: در معابر داخل شهر‌ها نیز با استفاده از تابلوها، سردیس‌ها و نقاشی دیواری فضای مناسبی برای این رویداد بزرگ فرهنگی ایجاد می‌شود.

معاون عمرانی استاندار عنوان کرد: در کمیته فضاسازی بعضی موضوعات نیاز به تخصص دارد و نقشه‌ها و طرح‌ها باید بازبینی بیشتری شود تا بتوان برای اجرایی کردن آن‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/

جلسه کمیته فضاسازی کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.