اقتصاددان اصلاح‌طلب گفت:برخورد غیربرنامه‌ای با فساد اثر بازدارندگی ندارد، لذا به دلیل آدرس‌های غلط بحران ارزی نامه دوم اقتصاددانان را به زودی منتشر می‌کنیم.

////به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد مومنی فعال اقتصادی اصلاح طلب در کنگره حزب مردم سالاری که صبح امروز (چهارشنبه 14 شهریور ) در مجتمع آدینه برگزار شد، اظهار کرد: دولت روحانی کاملا به دنده خلاص زده و نمی‌دانیم چه اراده‌ای در کار است که هم در دولت و هم در مجلس اصرار بر حل و فصل جزیره‌ای امور دارند.

وی افزود: من به آقای رئیس جمهور گفتم شما اول باید از این توهم خارج شوید که برنامه دارید، این چه چیزی است که دولت و مجلس با هم پختند و اسمش را گذاشتند برنامه؛ این بی کیفیت‌ترین برنامه‌ای است که در تاریخ برنامه ایران تدوین شده است.

مومنی تصریح کرد: متأسفیم که نامه‌های مشفقانه و مبتنی بر دلسوزی اقنصاددانان کام آنهایی که از مناسبات رانتی سود می‌برند را تلخ کرده و حالا می‌خواهند با ما برخورد سیاست‌زدگی کنند.

این اقتصاددان اصلاح طلب با بیان اینکه برخورد غیربرنامه‌ای با فساد اثر بازدارندگی ندارد، اظهار کرد: به خاطر آدرس‌های غلط بحران ارزی نامه دوم اقتصاددان‌ها را به زودی منتشر می‌کنیم.

وی ادامه داد: دیروز از یک دستگاه مرتبط با حکومت با من تماس گرفته و گفتند که در این نشست‌هایی که به صورت جزیره‌ای با موضوع اقتصادی برگزار می‌شود شرکت نکنید. من پاسخ دادم که ما بر طبق منطق‌هایی تصمیم گرفته بودیم شرکت نکنیم، اما منطق شما چیست که آنها گفتند این چیزی که الان با شما بحث می‌کنند هم به عنوان نظر نهایی دولت به مجلس بردند و هم به رسانه‌ها دادند و می‌خواهند از آبروی شما هم خرج کنند.

مؤمنی با بیان اینکه تأسف برانگیز است که ما مجانی کل ذخیره دانایی خود را تقدیم می‌کنیم، اما اینگونه برخورد می‌شود، تصریح کرد: در دولت چه دست‌های در کار است که می‌خواهد در خصوص نامه اقتصاددانان هم رئیس جمهور با ما رو در رو نشود البته اگر بشود هم در عمل تفاوتی ندارد؛ پس باید گفت که صد رحمت به احمدی نژاد.

مومنی خاطر نشان کرد: معمولاً دولت‌ها در دور دوم به دنده خلاص می‌زنند، اما دنده خلاص این دولت خیلی غیرعادی‌تر از دولت‌های قبلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار