وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اقداماتی که ۶ سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته، تعداد تخت‌های بیمارستانی خراسان جنوبی ۲ برابر شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین روز سفر به خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح مرکز درمان نازایی و ناباروری رویش در جمع خبرنگاران گفت: تاسیس مراکز آموزشی بهداشتی و درمانی در این استان تاثیر زیادی حتی برای کل کشور دارد.

وی افزود: خدمات انجام گرفته از ۶ سال گذشته تاکنون در خراسان جنوبی برابر با عمر تاریخ خدمات پزشکی بوده که نتیجه آن ۲ برابر شدن تخت‌ها و بیمارستان‌های استان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ۱۲۰ پروژه در دست ساخت دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: ۴۹ پروژه با همکاری استانداری به بهره برداری رسیده و امید است بقیه تا پایان سال به اتمام برسد.

وی وضع بهداشت مردم خراسان جنوبی را مطلوب دانست و افزود: این استان مردم سختکوشی دارد و از باب نوع تغذیه آن‌ها جای نگرانی نیست.

استان مرزی خراسان جنوبی دارای ۱۳ بیمارستان در ۱۱ شهرستان است که با ۹۵۰ تخت بیمارستانی فعال به بیماران خدمات دهی می‌کنند.

انتهای پیام/ب


سفر وزیر به خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.