استاندار آذربایجان غربی ۵۰۰ میلیون تومان از محل فروش سوخت مرزنشینان به جشن عاطفه‌ها کمک کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی با حضور در پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در آذربایجان غربی مشارکت کردو گفت: این مبلغ از محل فروش سوخت مرز نشینان تامین و برای کمک به تحصیل کودکان ساکنان مرز نشین و بویژه کودکان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد.

وی که در شش ماه اخیر تلاش کرده تا جلوی قاچاق سوخت در آذربایجان غربی را بگیرد و در این میان شبکه فساد خریدوفروش سوخت مرزنشینان را در استانداری آذربایجان غربی پیدا کرده و برخی‌ها را به دست قانون سپرده است امروز از ناحیه فروش سوخت مرزنشینان در کمک به جشن عاطفه‌ها مشارکت کرد.

سهندی، مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی نیز در گزارشی به استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه‌ها امسال با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه و ۱۱ مهرماه در یک هزار و ۶۶۱ پایگاه سراسر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۴۵ پایگاه ثابت در میادین شهرستان ها، ۱۹ پایگاه نماز جمعه، ۱۷ پایگاه سیار، ۴۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۴۰ پایگاه بسیج و یک هزار و ۵۰۰ پایگاه مدارس برای برگزاری جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۳۰۰ هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در میان دانش آموزان استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد افراد فعال در برگزاری جشن عاطفه‌های آذربایجان غربی، تصریح کرد: ۴۷۰ امدادگر رسمی و غیر رسمی و افتخاری، مسئولیت برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان را به عهده خواهند داشت.

انتهای پیام / س خ

کمک استانداری به دانش آموزان بی بضاعت آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.