اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگی استان قزوین به منظور شناسایی و دادن طرح برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ در نشست هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگی درباره سبک زندگی اسلامی و بنیان خانواده گفتگو شد.

ناهید همایون لو استاد حوزه علمیه خواهران قزوین در این نشست گفت: دشمنان برای براندازی نظام در زمینه تغییر سبک زندگی مردم ایران برنامه ریزی کرده اند.

همایون لو افزود: دشمن مصرف گرایی را به جای قناعت پیشگی رواج داده و وارد کردن تولیدات کشور‌های خارجی و اسراف نمونه‌ای از این طرح است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت نیروی انسانی در جامعه اسلامی دشمن الگوی فرزند کمتر زندگی بهتر را وارد کشور ما کرد و در حال حاضر خانواده‌ها با داشتن شرایط اقتصادی، فرهنگی و روحی از این الگو پیروی می‌کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: پرورش حیوانات به جای فرزند آوری نمونه دیگری از ترویج سبک زندگی غربی است.

وی گفت: هدف اسلام به آرامش رسیدن انسان از لحاظ روحی و جسمی است که برای آن برنامه‌ها و الگوی‌های بسیاری از جمله سبک زندگی دارد.

همایون لوگفت: اگر بتوانیم الگوی سبک زندگی اسلامی را در جامعه پیاده کنیم در شرایط مادی و معنوی به مقصود دین اسلام خواهیم رسید.

در جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگی استان قزوین ۵۰ نفر در ۴ گروه تحکیم بنیان خانواده، عفاف و حجاب، سواد رسانه و کارگروهی در زمینه شعار سال فعالند.

اعضای این جمعیت فعالیت خود را از سال ۸۵ در سازمان تبلیغات اسلامی شروع کرده اند.

انتهای پیام/

گردهمایی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگی قزوین

برچسب ها: خانواده ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.