استاندار گلستان گفت: همه دستگاه‌های استان طبق قانون در سال آینده در جشنواره شهید رجایی حضور داشته باشند تا دیگران برای عملکرد ما قضاوت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ سیدمناف هاشمی استاندار گلستان امروز در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان گفت: همیشه به مدال آوران خودمان افتخار کنیم که سر آمد آن‌ها شهدا هستند که در جمع ما نیستند.
 
وی با بیان اینکه میانگین نمره ارزیابی دستگاه‌های اجرایی نسبت به سال قبل پیشرفت خوبی داشته است، گفت: من ارزیابی واقعی را آن چیزی میدانم که در نزد وجدان و قلبمان است.

استاندار گلستان گفت: امروز زمان فناوری اطلاعات و علم و دانش است و هردستگاهی باید شاخص‌های مرتبط در این زمینه را داشته باشد.
 
وی افزود: روش‌های جدید مدیریتی در کشور روز به روز در حال تغییر و بهترشدن است که باید مدیران دستگاه‌های استان از این روش‌های نوین بهره لازم را ببرند.

استاندار گلستان گفت: در سیستم مدیریتی، مدیران باید برنامه ریزی و سازماندهی داشته باشند و متخصصین در ادارات شناسایی و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

وی گفت: ما در محور شفافیت و مدیریت مالی از استان‌های برتر کشور هستیم، و در مدیریت سرمایه انسانی از ۷۷ و نیم درصد به ۷۹ و نیم درصد در کشور رسیدیم.

هاشمی گفت: باید تلاش کنیم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در گلستان را به دو تا سه هزار میلیارد تومان برسانیم تا بتوانم عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم.

وی به موضوع پتروشیمی گلستان هم اشاره کرد و گفت: در سه تا چهار ماه گذشته پیگیری‌های زیادی برای حل مشکل پتروشیمی انجام شده و این تلاش تا به نتیجه رسیدن این پروژه ادامه می‌یابد.

وی همچنین خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: کشور در شرایط خطیری قرار دارد و همه باید تلاش کنیم تا بهره وری و هم افزایی افزایش یابد.

در پایان از پنج دستگاه اجرایی استان به عنوان دستگاه‌های برتر سال در گروه کاری متفاوت انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

دستگاه‌های برتر گروه علمی و آموزشی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دستگاه برتر گروه عمومی، اجتماعی و اموزشی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه برتر گروه شرکت ها، بانک ها و بیمه، شرکت توزیع نیروی برق گلستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین از دستگاه برتر گروه زیربنایی و تولیدی، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، دستگاه برتر گروه حمایت سلامتی و بهداشت، اداره کل تامین اجتماعی نیز امروز تقدیر شد.

انتهای پیام/م
 

صحبت های استاندار در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.