پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور معاون وزیر نیرو و استاندار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پیش از ظهر امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون وزیر نیرو و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همزمان پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای استان به بهره برداری رسید.
سیددانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها ضمن توصیه مسئولین به داشتن اخلاص در عمل گفت: اجرا و بهره برداری از پروژه‌ها اعتماد مردم را به دنبال دارد و از سوی دیگر مسئولین دست اندرکار نیز به رضایت وجدانی دست می‌یابند.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از اجرای طرح‌ها گفت: اطلاع رسانی به مردم در انجام خدمات و طرح‌های انجام شده انس و الفت و انسجام جامعه را به دنبال دارد.

گفتنی است پیش از ظهر امروز پست انتقال موقت پهره، خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت و ۶۳ کیلوولت تغذیه پست پهره، پست فوق توزیع بهشت اباد، توسعه ظرفیت پست فوق توزیع برق خانم الانبیا، توسعه ظرفیت پست فوق توزیع برق درگهان، خرید و اجرای گارد حاوی فیبر نوری خط ۲۳۰ کیلوولت بمپور_ اسپکه و توسعه کلید خانه ۲۰ کیلوولت پست‌های خاتم الانبیا و فنوج با هزینه‌ای بالغ بر ۲۹۶ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ف

پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار