در سفر معاون قوه قضاییه و رییس دادگستری استان کرمان به شهرستان های شرقی استان ساختمان جدید دادگستری شهرستان فهرج به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،موحد رئیس دادگستری استان کرمان در جلسه تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی فهرج و افتتاح ساختمان دادگاه عمومی این شهرستان گفت: حمایت مردم و مسئولین از دستگاه قضایی یکی از سرمایه‌هایی است که باید حفظ شود.

وی در ادامه بر تکریم و احترام مردم در دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: همکاران قضایی در زمان مراجعه مردم عزت و کرامت مراجعین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به همدلی و همراهی مدیران استان اظهارداشت: همه مسئولین استان، ائمه جمعه، مسئولین اجرایی و مسئولین قضایی با وحدت و همدلی کار می‌کنند و باید همراهی و همدلی برای خدمت به مردم را قدر بدانیم.

وی با اشاره به ساخت ۵ ساختمان دادگستری در مناطق مختلف استان گفت: قوه قضائیه نسبت به مناطق محروم و همچنین قضاتی که در این مناطق  خدمت می‌کنند توجه ویژه دارد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی احمدی میانجی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز شورا‌های حل اختلاف کشور گفت: ۹۵ درصد اختلافات در این منطقه به صلح و سازش ختم شده است .

وی بر خورد دلسوزانه و برادرانه مسئولان قضایی و مراجعین تاکید کرد و گفت: با افرادی که مراجعه می‌کنند برخورد دلسوزانه و برادرانه داشته باشید.

امیر باقری زاده سرپرست فرمانداری فهرج نیز در این مراسم با تشکر از تلاش‌های قوه قضائیه در این شهرستان خواستار ارتقاء دادگاه عمومی فهرج به دادگستری شد.

حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج نیز در این مراسم از تلاش‌های ابوذر داوریان رئیس سابق دادگاه عمومی در فهرج تجلیل کرد و گفت: داوریان تلاش‌های زیادی در این شهرستان برای خدمت به مردم انجام داده است.

همچنین ابوذر داوریان رئیس سابق دادگاه عمومی شهرستان فهرج در این مراسم گفت: ۵۰ هکتار از راضی ملی در فهرج رفع تصرف شده است.

وی در ادامه از وصول مطالبات بانکی خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد ریال مطالبات بانکی با تشکیل پرونده وصول شد و همچینن ۱۵۰ چاه غیرمجاز نیز در شهرستان فهرج مسدود شده است.

وی همچنین از کشف و جمع آوری ۳۰۰ اسلحه جنگی و شکاری در دوران مسئولیتش در فهرج خبر داد و گفت : بخش عمده آن‌ها با همکاری معتمدین و ریش سفیدان جمع آوری شده است.

در این مراسم رحمان مزیدی شریف آبادی بعنوان رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج معرفی و از تلاش‌های چندین ساله ابوذر داوریان تجلیل شد.

در ادامه این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی احمدی میانجی معاون قوه قضائیه و رئیس شورا‌های حل اختلاف کشور ساختمان دادگاه عمومی فهرج در دوطبقه به بهره برداری رسید.

این ساختمان با زیربنای ۷۰۰ متر مربع در دو طبقه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع احداث شده که برای ساخت آن ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات قوه قضائیه هزینه شده است.

گفتنی است عملیات ساخت دادگستری فهرج  از دی ماه سال ۹۵ آغاز شده است.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از ساختمان دادگستری فهرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار