مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: یک هزار و ۱۰۰ آموزشگاه در استان سمنان آماده استقبال از ۱۲۰هزار دانش‌آموز استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تعداد ۱۲۰ هزار دانش‌آموز سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ را در استان آغاز می‌کنند که این تعداد دانش‌آموز در یک هزار و ۱۰۰ آموزشگاه با ظرفیت پنج هزار و ۳۲۶ کلاس درس برای دانش آموزان مهیا است.

وی در ادامه بابیان اینکه هشت هزار و ۷۰۰ معلم در استان سمنان کار آموزش دانش آموزان را طی سال تحصیلی جدید عهده‌دار خواهند بود، افزود: ۴۰ مدرسه شبانه‌روزی در استان وجود دارد که در این مدارس دو هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز تحصیل می‌کنند با توجه به اینکه دانش آموزان این مدارس از بخش‌های محروم هستند لذا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بن کارت برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه کسب رتبه برتر در کنکور سراسری امسال نشان از تلاش معلمان و دانش آموزان برای رسیدن به ارتقای جایگاه استان شایسته تقدیر است، ابراز داشت: امسال ۴۲۴ دانش‌آموز موفق به کسب رتبه زیر دو هزار در کنکور سراسری شدند که از این تعداد ۱۱۳ نفر رتبه یک تا سه‌رقمی کنکور را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام / گ

نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.