معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موانع کسب و کار بخش فرهنگ و هنر شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی اصغر کاراندیش در نشست با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، بهبود وضعیت کسب و کار بخش فرهنگ و هنر را از مهمترین برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد و افزود: تا کنون ۸۰ مانع در این حوزه شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: تمامی اعتبارات بخش فرهنگ و هنر کشور ۹۰ هزار میلیارد ریال است که تنها ۱۲ هزار میلیارد ریال آن به این وزارتخانه تعلق دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیشترین برنامه، کمترین اعتبارات را دارد که در این زمینه نیازمند اعتبارات بیشتری است.

کاراندیش با بیان اینکه این وزارت خانه ۳۸ نوع مجوز در بخش فرهنگ و هنر در کشور صادر می‌کند گفت: یکی از مهمترین کار‌های لازم در این بخش، ایجاد سیستم هوشمند برای کاهش مراجعه حضوری به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.

وی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و هنری، ۸ کلان برنامه در قالب ۴۰ زیر برنامه طراحی کرده است.

گفتنی است: کاراندیش به منظور شرکت در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور در بروجن، به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

انتهای پیام/ف

سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.