ابراهیم سوری گفت: اعضای کمیته فوتسال با نظر مستقیم علی کفاشیان انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش شایعاتی مبنی بر تغییر اعضای هیئت مدیره کمیته فوتسال منتشر شد و قرار بود تا اعضای این هیئت در جلسه روز ۱۸ شهریورماه کمیته فوتسال درباره  تغییر این افراد بحث و تبادل نظر کنند.

سال ها است که اعضای هیئت رئیسه کمیته فوتسال تغییر چندانی نکرده است. به گفته برخی از سرپرست‌های باشگاه‌های فوتسال، اعضای این هیئت تنها با نظر علی کفاشیان، رئیس سازمان لیگ فوتسال کشورمان انتخاب شده و تمامی جلسات تنها برای انتخاب یک نفر برای حضور در هیئت مدیره کمیته فوتسال کشورمان برگزار می‌شود.

ابراهیم سوری سرپرست باشگاه مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما تنها به دنبال این هستیم تا طبق قانون انتخابات هیئت رئیسه برگزار شود و با نظر تمامی افراد حاضر در کمیته فوتسال و نظر سرپرست‌های تمامی تیم‌های فوتسالی، ۵ عضو این هیئت مشخص شود. اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال جدید نیز در حالی انتخاب می‌شوند که تنها یک نماینده از باشگاه‌ها در میان ۵ عضو آن می‌تواند حاضر شود.

سوری ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا طبق قانون اعضا از میان تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال انتخاب شود و دیگر مسئولان در آن دخالتی نداشته باشند. این موضوع برنامه ریزی شده و برای جلوگیری از نفوذ باشگاه‌ها در تصمیماتشان است. مسئولان هیئت رئیسه کیمته فوتسال در تلاش هستند تا با محدود سازی نظر خودشان را به کرسی بنشانند. باید طبق قانون در زمان تعیین شده این جلسه برگزار شود و افراد جدید طبق رای گیری نمایندگان باشگاه‌ها انتخاب شود. بهتر است کمیته فوتسالی با قانون بد داشته باشیم تا اینکه این قسمت از ورزش کشورمان با بی قانونی دنبال شود.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال، اما درباره برگزای جلسه برای تغییر اعضای هیئت مدیره کمیته فوتسال گفت: تمامی اخبار درباره تغییر اعضای هیئت مدیره کمیته فوتسال شایعه است و در جلسه آینده این هیئت چنین موضوعی مطرح نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:حضور کارشناسان AFC در تبریز

زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا درآمد

غیبت کفاشیان در جلسه کمیته اخلاق/ آقای خنده ۲۳ مرداد به ایران باز می‌گردد


انتهای پیام/

سلیمانی تغییر اعضای هیئت رئیسه فوتسال را تکذیب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار