سرمربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: اعتقادی به ناداوری در بازی‌های آسیایی ندارم و اشتباهات بخشی از مسابقه است.

منصوری: اعتقادی به ناداوری در بازی‌های آسیایی ندارممحمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی جودو در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: ملی پوشان ما توانستند در این دوره از بازی‌ها عملکرد خوبی داشتند و ۲ مدال کسب کردند. من از بازیکنانم رضایت صددرصدی دارم.

او با بیان اینکه به ناداوری در بازی‌های آسیایی اعتقادی ندارم عنوان کرد: اشتباه در امر قضاوت بخشی از مسابقه است. البته داوران می‌توانستند مهربان‌تر برخورد کنند و به ملایی اخطار ندهند و با وجودی که محجوب فعال‌تر بود اخطار کمتری برای او در نظر بگیرند.

منصوری تصریح کرد: داور در بازی‌های آسیایی سختگیرانه عمل کرد و حتی می‌توانستند ابتدا به من تذکر بدهند و بعد از آن از کنارتاتامی اخراجم کنند، اما تصمیم به اخراج گرفتند و دور شدن از کنار زمین کار من را سخت کرد.

سرمربی تیم ملی جودو در ادامه گفت: یک سال و نیم است که تیم ملی را تحویل گرفتیم و روی تمام ملی پوشان برنامه ریزی کردیم و خوشبختانه در جاکارتا هم شاهد موفقیت آن‌ها بودیم. البته علیرضا خجسته در مسابقات روزش نبود و نتوانست از سد حریفان خود عبور کند.

او افزود: جواد محجوب در رقابت قبل از فینال به دلیل برخورد داوران از نظر روحی بهم ریخت و نتوانست شرایط روانی خود را متمرکز کند و در نتیجه با وجود آمادگی فنی بالا از کسب مدال بازماند. اما سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو توانستند نشان نقره و برنز این دوره از بازی‌ها را کسب کنند واگر کمی دقت ملی پوشان بیشتر بود می‌توانستیم مدال‌های بیشتر و خوشرنگ تری را کسب کنیم.

منصوری ادامه داد: در مدتی که هدایت تیم را بر عهده گرفتم دو هدف اصلی را برای تیم تعریف کردم که هدف اول کسب مدال در بازی‌های آسیایی بود که خوشبختانه این مهم رخ داد و هدف دوم کسب مدال المپیک ۲۰۲۰ توکیو است که امیدوارم با تمرینات منظم و حضور در رقابت‌های مختلف به این هدف هم برسیم و باعث درخشیدن نام ایران در المپیک باشیم.

سرمربی تیم ملی جودو بیان کرد: ۲ هفته دیگر در رقابت‌های جهانی باکو حاضر می‌شویم و اردوی تیم ملی برای آمادگی این مسابقات از روز یکشنبه ۱۸ شهریور با حضور ۳ ورزشکار آغاز می‌شود و پس از آن به منظور افزایش آمادگی ملی پوشان و افزایش رنکینگ آن‌ها در مسابقات گرندپری و گرند اسلم شرکت می‌کنیم تا بتوانیم حضور پر رنگی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:حذف جودوکار ایران از دور رقابت‌ها

جودوکار ایران در رده پنجم آسیا قرار گرفت

نماینده جودو از صعود به فینال بازماند


انتهای پیام/

اظهارات منصوری درباره عملکرد تیم ملی جودو در بازی‌های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار