مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت:۲۸ نفر ۴ ماه نخست امسال به علت حوادث کار در مازندران جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۲۸ نفر ۴ ماه نخست امسال به علت حوادث کار در مازندران جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد کاهش داشت.

وی افزود: بیشترین آمار تلفات حوادث کار در شهرستان‌ های آمل و ساری هر کدام با ۶، بابلسر، تنکابن، نوشهر هر کدام با ۳ مورد فوتی ثبت شده است.

عباسی با بیان اینکه بیشترین آمار تلفات در اردیبهشت و تیرماه هر کدام با ۹  فوتی گزارش شده است، گفت: ۲ نفر از فوت شدگان ناشی از حوادث کار دارای ملیت غیر ایرانی (افغان) بودند.

وی افزود: سنین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۱۰ مود دارای بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با ۲ فوتی کمترین آمار را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال‌ های متوالی عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و پس از آن برق گرفتگی و اصابت جسم سخت است به نحوی که در چهار ماه نخست امسال ۱۲ مورد مرگ‌های ناشی از حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی و ۸ مورد نیز برق گرفتگی، ۳ مورد اصابت جسم سخت و ۵ مورد هم سایر موارد است.

 عباسی افزود: ۳۰۲ نفر زخمی ناشی از حوادث کار ۴ ماه نخست امسال به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/ م

آخرین آمار مرگ و میر حوادث کار در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.