دو طرح درمانی در بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (ع) فرخ‌شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ صبح امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷، درمانگاه تخصصی و بخش جراحی ۲ بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (ع) فرخ‌شهر با حضور مهدی درخشان معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از مسئولین چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

محمود جاوید مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: درمانگاه تخصصی این بیمارستان با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ متر مربع در یک طبقه و با صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در محوطه این بیمارستان احداث شد.

وی افزود: از این پس، بیش از ۱۴ مورد از تخصص‌های مورد نیاز حوزه درمان از جمله قلب و عروق، چشم، مغز و اعصاب، عفونی، اورولوژی، زنان و زایمان، جراحی عمومی، ارتوپدی، داخلی، روانپزشکی، کودکان، گوش و حلق و بینی، بیهوشی و جراحی مغز و اعصاب به بیمه شدگان و مراجعین ارائه می‌شود.

جاوید اضافه کرد: بخش جراحی ۲ این بیمارستان نیز در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع آغاز و با صرف ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ساخته شد.

وی با بیان اینکه این بخش دارای ۸ اتاق بیمار و ۱۶ تخت می‌باشد ادامه داد: با بهره برداری از آن، خدمات تخصصی و جراحی این بیمارستان با کیفیت و کمیت بالاتر به بیمه شدگان و مراجعین ارائه می‌شود.

شهر فرخ شهر در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ف

بهره برداری از درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.