مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی از ایجاد سامانه رصد سرمایه‌گذاری در آذربایجان شرقی خبرداد.

ایجاد سامانه رصد سرمایه‌گذاری در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی از تدوین سامانه‌ای جامع به ‌منظور رصد طرح ‌های سرمایه‌گذاری استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: رصد طرح های سرمایه‌گذاری به‌طورکلی شامل سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی است.

هاشم زاده مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در دست اجرای استان گفت: سامانه رصد سرمایه‌گذاری به‌صورت مجازی تدوین می شود تا در بحث منابع انسانی و منابع مالی دچار مشکل نشویم.

وی با تأکید بر ضرورت انسجام‌بخشی به رصد پروژه‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی در استان گفت: متأسفانه در پیگیری پروژه‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی به‌صورت جزیره‌ای عمل می‌شود.

هاشم زاده از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به‌ عنوان یکی از نقاط قوت استان نام برد و گفت: این ظرفیت مهم نیازمند حمایت و تقویت است و از این رو رصد تمامی پروژه‌های سرمایه گذاری توسط این مرکز انجام شود.

وی با تأکید بر ضرورت تمرکز بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان گفت: سرمایه‌گذاری‌های دولتی محدود بوده و بیشتر توسط مراجع مربوطه پیگیری می‌شود.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی بهبود رتبه استان در بحث کسب‌وکار را یکی از دغدغه‌های اصلی این مجموعه عنوان کرد.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا با حذف بروکراسی‌های زائد اداری و حرکت به سمت ایجاد سیستم های هوشمند در انجام امور در این راستا قدم برداریم.

 

انتهای پیام/ش

تدوین سامانه‌ای جامع به ‌منظور رصد طرح ‌های سرمایه‌گذاری استان در آینده

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.