همام طارق بازیکن خارجی استقلال که برای حضور در اردوی تیم ملی عراق راهی کشورش شده، آخر هفته آینده به تهران باز می‌گردد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال پس از بستن پرونده برخی از شاکیان که شکایت‌های خود را در کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت کرده بودند،  به دنبال تسویه طلب دیگر شاکیان هستند که در چند روز اخیر برخی از مربیان و بازیکنان اسبق این تیم موفق شدند طلب‌های خود را دریافت کنند و پرونده آن‌ها بسته شود.

بازگشت طارق به تمرینات/ جابر در استقلال ماندنی شد

مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند جلسه‌ای را با مجتبی جباری، جواد نکونام، حنیف عمران زاده، خانواده پورحیدری و حجازی و دیگر طلبکاران برگزار کنند تا پرونده بدهی این نفرات هم بسته شود. البته استقلالی‌ها منتظر هستند تا با تامین منابع مالی دوباره برای پرداخت بدهی‌ها اقدام کنند.

بازگشت طارق به تمرینات استقلال

همام طارق بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال که برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال عراق راهی کشورش شده قرار است آخر هفته آینده به تهران باز می گردد.

جابر در استقلال ماندنی شد

جابر انصاری مهاجم تیم فوتبال استقلال که توسط وینفرد شفر از لیست آبی‌ پوشان پایتخت خط خورده بود تا روز گذشته و در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی راهی تیم جدیدی نشد تا با ماندن در استقلال به کار خود ادامه دهد و طبق قراردادش با استقلال پیش برود.

بازگشت طارق به تمرینات/ جابر در استقلال ماندنی شد

تمرین وزنه استقلالی‌ها در غیاب شفر

با نظر کادرفنی تیم فوتبال استقلال، آبی پوشان پایتخت امروز صبح در چهار گروه با حضور در سالن بدنسازی به کار با وزنه زیر نظر مربیان پرداختند.

استقلالی‌ها زیر نظر فیلیپ برنامه تمرینی و کار با وزنه را انجام می‌دهند.

بررسی پرونده صیادمنش در دستور کار استقلالی‌ها

با توجه به جلسه‌ای که روز گذشته میان مدیران عامل باشگاه استقلال و سایپا بابت طلب سایپایی‌ها برای انتقال شهباززاده و دریافت مبلغ ۱۲۰ میلیون تومانی برگزار شد، قرار است فتحی بررسی پرونده صیادمنش را در دستور کار قرار دهد و سپس دوباره جلسه‌ای را در این رابطه با درویش برگزار کند.

ارسال جوابیه ایفمارک گومز توسط استقلالى‌ها به فیفا

با توجه به حضور گومز در تست هاى پزشکى براى حضور در تیم فوتبال استقلال در نهایت جوابیه این تست که از سوى ایفمارک صادر شده بود و نشان از مصدومیت گومز داشت توسط مسئولان به فیفا ارسال شد و روى پرونده شکایت این بازیکن پرتغالى علیه آبى پوشان قرار گرفت.

بازگشت طارق به تمرینات/ جابر در استقلال ماندنی شد

حضور شفر در سمینار AFC

وینفردشفر سرمربى تیم فوتبال استقلال در اولین جلسه سمینار آموزشى AFC حضور پیدا کند و این مربى آلمانى قرار است روز جمعه به تهران بازگردد تا دوباره تمرینات تیمش را زیر نظر بگیرد.

زمان پرداخت چک ذوبى‌ها مشخص شد

مدیران باشگاه استقلال به دلیل تاخیر در پرداخت چک انتقال تبریزى به ذوبى‌ها درصدد هستند تا فردا چک مورد نظر را پاس کنند تا باشگاه ذوب آهن بتواند اولین چک انتقال را بگیرد.

درخواست عجیب استقلال از سازمان لیگ

نماینده باشگاه استقلال امروز جلسه‌ای را با سعید فتاحى برگزار شد و آبى پوشان در این جلسه خواستار تعویق بازى خود قبل از دیدار با السد شدند.

استقلالى‌ها درخواست کردند در صورت امکان قبل از بازى با السد و به دلیل نبود ٦ بازیکن ملى پوش هیچ گونه مسابقه اى نداشته باشند.

شایعه حضور جبارى در کادرفنی استقلال تکذیب شد

در حالى که گفته شده مجتبى جبارى قرار است دستیار شفر مى شود و این موضوع همسر این بازیکن سابق آبى پوشان هم در صحفه اجتماعى اش تایید کرده بود، اما یکى از مدیران استقلال این موضوع را تکذیب کرد.

حق انتقال شهباززاده پرداخت شد

طلب حق انتقال سجاد شهباززاده از باشگاه سایپا به استقلال از سوى آبى پوشان به نارنجى پوشان لیگ برتر پرداخت شد.

رقم پرداختى ١٢٠ میلیون تومان بوده است که با تخفیف حدود ١٠٠ میلیون تومان از سوى باشگاه استقلال به سایپا پرداخت شده است.

تامین پول براى پاس شدن چک ذوبى‌ها

مدیران باشگاه استقلال با تامین پول از سوى حامى مالى فردا اولین چک تبریزى را پاس مى کنند می‌توانند بدهی خود به ذوبی‌ها پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید: پایان نقل و انتقالات تابستانی با بلاتکیف ترین بازیکن استقلال/ بازيكن تستى استقلال به فیفا شکایت کرد!

گرو و نيوماير در تمرينات استقلال حاضر شدند /شفر غايب تمرين آبى ها

سردرگمی استقلالی‌ها برای تقابل با نفت مسجد سلیمان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار