رئیس کمسیون آموزش مجلس گفت: ستاد ویژه در خصوص رفع مشکلات اقتصادی تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ عارف رئیس کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی امروز در سفر دو روزه خود به همراه اعضای کمسیون در فرودگاه بین المللی گرگان گفت: با وجود مشکلات اقتصادی درشرایط فعلی جامعه مردم نشان دادند که در هر مشکل و شرایط بحرانی با نظام و دولت همراه هستند.

عارف با بیان اینکه ستاد ویژه در خصوص رفع مشکلات اقتصادی تشکیل می‌شود،  افزود: امیدواریم با تشکیل ستاد ویژه و هماهنگی بین دولت و مجلس بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و روسای سه قوه ستاد ویژه را تشکیل خواهیم داد و کار‌هایی که به صورت مقطعی و موردی انجام شده را فعال کرده تا بتوانیم شرایط اقتصادی را اصلاح کنیم.

عارف افزود: اهداف سفر ما به استان گلستان دیدار با مردم است، مردمی که در همه صحنه‌ها در امر سازندگی و تولیدات پیشتاز هستند و در امر سازندگی و تولیدات مورد نیاز کشور جایگاه برجسته‌ای دارند.

رئیس کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اولویت‌های استان موقعیت جغرافیایی و آب و هوا و توسعه علم و فناوری است که همه دستگاه‌ها به این اولویت‌ها توجه کنند.

وی ادامه داد: مشکلات آموزشی و علمی و استان بررسی خواهد شد، به خصوص که در آستانه فصل بودجه هستیم باید عنایت ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام /گ
 

صحبت های دکتر عارف در گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.