عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 برای کنسول Xbox One ریمستر خواهد شد

خبرهای پروژه بازیابی بازی‌های قدیمی برای Xbox One نشان می‌دهند قرار است به زودی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 برای این کنسول ریمستر شود.

عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 برای کنسول Xbox One ریمستر خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مایکروسافت به تازگی خبر داده است که قرار است عنوان Call of Duty Modern Warfare 2 برای کنسول Xbox One این شرکت ریمستر شود. این خبر می‌تواند به معنای ریمستر شدن همه عناوین Call of Duty برای Xbox One خواهد بود. پیش از این نسخه Call of Duty 4: Modern Warfare برای کنسول‌های بازی نسل هشتم ریمستر شده بود.

این بازی Infinity Ward در سال 2009 عرضه شده بود و برای مدت‌ها این شایعه وجود داشت که Call of Duty: Modern Warfare 2 ریمستر و بار دیگر عرضه خواهد شد یعنی همان اتفاقی که برای Call of Duty 4: Modern Warfare افتاده بود و بسیاری از گیمرها را خوشحال کرده بود، برای این نسخه از فرنچایز Call of Duty هم خواهد افتاد. این خبر به تازگی تأیید شده است.

خبر خوب دیگر این است که کاربران Xbox 360 هم می‌توانند این نسخه ریمستر شده از Call of Duty را هم بازی کنند که برای این کار فقط کافی است این بازی را از سرورهای Xbox دانلود کنند.

گفتنی است، مایکروسافت پروژه‌ای را در نظر گرفته است تا بیش از 250 عنوان از بازی‌های محبوب Xbox 360 را برای کنسول Xbox One ریمستر کند که Call of Duty: Modern Warfare 2 هم جزو آن دسته از بازی‌هاست.

انتهای پیام/

Call of Duty: Modern Warfare 2 روی Xbox One اجرا خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار