مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از توزیع بیش از ۳۵ هزار لاستیک یارانه‌ای با قیمت مصوب دولتی در پایانه بار بندرعباس خبر داد.

باقر جوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگاندر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: تاکنون بیش از ۳۵ هزار لاستیک یارانه‌ای با قیمت مصوب دولتی در پایانه بار بندرعباس توزیع شده است.
وی افزود: توزیع لاستیک در روز‌های آینده ادامه می‌یابد و هم اکنون در حال رایزنی برای واردات بار‌های جدید در این زمینه هستیم.
باقر جوان درباره تخلف شرکت‌های حمل و نقل نیز افزود: مهمترین تخلف شرکت‌های حمل و نقل پرداخت نکردن کرایه و دریافت اضافه کمیسیون از رانندگان است که در این زمینه دفتر اداره کل راهداری مستقر در پایانه آماده دریافت شکایت‌ها رانندگان است.
وی گفت: شرکت‌های حمل و نقل درصورت تکرار تخلفات به تعلیق فعالیت و جریمه‌های سنگین محکوم می‌شوند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره به افزایش حمل بار از مبادی بندرعباس افزود: مدت انتظار رانندگان برای دریافت بار حداقل ۴۸ ساعت است.
جوان افزود: پارسال ۲۵ میلیون تن جابه جایی کالا در کشور و ۳۳ میلیون تن از هرمزگان ترانزیت شد.
وی در خصوص افزایش مجتمع‌های رفاهی بین راهی گفت:کمیته‌ای با حضور دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد مطلوبیت در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در هرمزگان شکل گرفته است تا سطح خدمات در این مجتمع‌ها را افزایش دهد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: دو مجتمع رفاهی جدید در هرمزگان و صدور مجوز یک مرکز زنجیره‌ای خدماتی در استان تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
هرمزگان ۳۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی دارد.
جوان گفت: شهرک حمل و نقل بندرعباس با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در حال ساخت است و در صورت تامین تسهیلات بانکی عملیات اجرایی آن سرعت می‌یابد.
وی درباره رفع نقاط حادثه خیر در جاده‌های استان نیز گفت: ۱۲ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده است که مناقصه رفع این نقاط بزودی برگزار می‌شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به نصب علایم رانندگی در جاده‌های استان افزود: بیش از ۱۰ هزار تابلوی جدید تا پایان امسال در جاده‌های استان نصب می‌شود.
جوان درباره روشنایی معابر ورودی شهر‌ها نیز گفت: ورودی بندرعباس از حاجی آباد به علت سرقت کابل‌های برق اکنون در خاموشی است و بزودی این خاموشی رفع می‌شود.
انتهای پیام/ز

توزیع بیش از ۳۵ هزار لاستیک یارانه‌ای در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.