بعد از استعفای عبدالله ویسی از سمت سرمربی گری خود در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، هیئت مدیره این باشگاه سرمربی جدید تیم را معرفی کرد.

سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان معرفی شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند در کادر مدیریتی و فنی خود تغیراتی داشته است. دیروز دوشنبه (12 شهریور) عبدالله ویسی، سرمربی تیم و کیوان بابادی، مدیر عامل باشگاه از سمت خود استعفا کردند.

عبدالله ویسی از ابتدای فصل جدید لیگ برتر که به عنوان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان انتخاب شده بود نسبت به مشکلات مالی این باشگاه اعتراض داشت و خواستار رفع آن ها بود. او با عدم حضور در در تمرین های تیم اعتراض خود رانشان می داد و در نهایت استعفای او از طرف هیئت مدیره باشگاه  پذیرفته شد. 

کیوان بابادی نیز تلاش می کرد با توجه به قوانین وزارت نفت که به عنوان یک تیم حرفه ای در لیگ برتر به آن ها  بودجه اختصاص داده نمی شد بتواند برای باشگاه از راه اسپانسرینگ کسب در آمد کند. در نهایت او نیز که با هیئت مدیره باشگاه ارتباط خوبی نداشت نتوانست کار خاصی برای مسجد سلیمانی ها انجام دهد و سمت خود استعفا کرد. تا انتخاب مدیر عامل جدید برای باشگاه پیمان مولایی به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد.

با استعفای ویسی مسئولان باشگاه به دنبال چند گزینه رفتند که پروز مظلومی و علیرضا مرزبان از نفراتی بودند که درباره نامشان صحبت می شد.

 امروز سه شنبه (13 شهریور) هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان سرمربی این تیم را انتخاب کرد. مسئولیت نجات تیم بحران زده نفت مسجد سلیمان بر عهده علیرضا مرزبان گذاشته شد. مرزبان اعلام کرده است، فقط به عشق مردم پاک نفت مسجد سلیمان به این شهر آمده است و امیدوار است بتواند به این تیم کمک کند.

مرزبان حال در آلمان حضور دارد و فردا  برای دیدار با مسئولان باشگاه، به نفت به مسجد سلیمان خواهد رفت.

مرزبان به زودی کادر فنی خود را معرفی خواهد کرد و کارش در این تیم آغاز می کند.


بیشتر بخوانید:

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده است

آخرین فرصت کمیته انضباطی به نفت مسجد سلیمان

مهدی: فعالیت‌های هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان قانونی است


انتهای پیام/

سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان انتخاب سد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شروین یوسفی ازاهواز
۲۳:۱۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
اگه بازی نفت واستقلال لغوکردن باید متاسف بود برای مسولین ورزش استان خوزستان
آخرین اخبار