عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران از حضور وزیر امور خارجه کشورمان در نشست این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات تعدادی از نمایندگان خبر داد.

بحث صدور خدمات مهندسی و حمایت از پیمانکاران ایرانی در خارج با حضور ظریف بررسی شدسید ابوالفضل موسوی نایب اول کمیسیون عمران   در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در نشست امروز عصر این کمیسیون خبر داد.

وی ادامه داد: برای بررسی موضوع صدور خدمات مهندسی و همچنین سوال ملکشاهی نماینده مردم خرم آباد ظریف در این نشست حضور یافت.

نماینده مردم یزد تأکید کرد: سوال ملکشاهی درباره نحوه حمایت دستگاه دیپلماسی از مشاوران و پیمانکاران ایرانی خارج از کشور بود که بیشتر اعضای کمیسیون در این مورد ابهاماتی داشتند.

موسوی اظهار کرد: همچنین نمایندگان درباره صدور خدمات فنی و مهندسی سوالاتی را مطرح کردند زیرا به واسطه وجود 400 هزار مهندس و وضعیت کشورمان می‌توان این نیروی کار برای اعزام به خارج از کشور به ویژه در کشورهای همسایه و آسیایی استفاده کرده و شرکت‌های حقوقی قوی‌ای داشته باشیم و دستگاه‌های دیپلماسی از پیمانکاران حمایت کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران گفت: بحث امروز ناتمام ماند و قرار شد جلسه بعدی در وزارت امور خارجه برگزار شود و با توجه به اهمیت موضوع از دستگاه‌های اجرایی مانند وزارت راه و صنعت و معدن هم دعوت شود تا بتوان بحث جامع تری را داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار