عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از بررسی مشکلات دانشگاه‌های کشور با حضور روسای دانشگاه‌ها در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

مشکلات دانشگاه‌ها در جلسه امروز کمیسیون آ‌موزش بررسی شد/ دانشگاه‌ها نمایندگان خود را برای پیگیری مشکلات به مجلس معرفی می‌کنندمحمد قمی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: روسای دانشگاه‌های بزرگ و معتبر تهران در نشست امروز حضور یافته تا درباره مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها و همچنین مسائل مربوط به بازگشایی دانشگاه‌ها در ابتدای مهر صحبت کنند.

وی تصریح کرد: در این نشست بعد از بحث و بررسی و بیان نقطه نظرات دانشگاه‌ها و اعضای کمیسیون قرار شد روسای دانشگاه‌ها جلسه‌ای را با روسای دانشگاه‌های کل کشور و هم چنین دانشگاه‌های علوم پزشکی و آزاد داشته باشند و تعدادی را به عنوان نماینده به منظور ارتباط مستقیم و مداوم با کمیسیون آموزش انتخاب کنند.

نماینده مردم پاکدشت بیان کرد: بررسی مشکلات بودجه‌ای دانشگاه‌ها هم در این نشست مطرح شد که قرار شد همان اشخاصی که به عنوان نماینده روسای دانشگاه‌ها انتخاب می‌شوند مشکلات آنها را برای لحاظ در بودجه سال 98 به ما بیان کنند تا در صورت تطابق با قانون آنها را در بودجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار