مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان گفت:مانور اعلام خطر سونامی سواحل مکران هماهنگ با سامانه هشدار سونامی اقیانوس هند امروزبا حضور تیم امداد و نجات هلال احمر سیستان و بلوچستان، فرماندار، مسئولان محلی و قشر‌های مختلف مردم در دریا بزرگ چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالرحمن شهنوازی مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این مانور با هدف افزایش اطلاعات و آگاهی مربوط به سونامی برای مردم، مسئولان محلی و سنجش توان عملیاتی نیرو‌های امدادی برگزار شد.

مانور اعلام خطر سونامی در چابهار برگزار شد +تصاویر

وی افزود: این مانور با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی چابهار با هدف بررسی و ارزیابی میزان آمادگی، توان پرسنل، تجهیزات، امکانات و به طور کلی مدیریت هر دستگاه برای کمک به مردم در مواقع حوادث برگزار شد.

شهنوازی بیان کرد: امدادگران در این مانور امداد ساحلی، دریایی، جاده ای، آوار برداری، آتش نشانی، اطفای حریق، اسکان، توزیع موادغذایی، لوازم مورد نیاز برای حادثه دیدگان و نیز انتقال مصدومان به مراکز درمانی را با موفقیت انجام دادند که جای قدردانی دارد.

مانور اعلام خطر سونامی در چابهار برگزار شد +تصاویر

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: با توجه به موقعیت کشور ما که بر روی گسل‌های مختلف قرار دارد، سونامی و زلزله یک اتفاق طبیعی است.

شهنوازی ادامه داد: در چابهار با توجه به همجواری با آب‌های آزاد اقیانوس هند و قرار گرفتن بر روی گسل مکران باید همیشه آمادگی لازم در برابر سونامی و حوادث را داشته باشیم تا آسیب زیادی به مردم نرسد.

انتهای پیام/ف

برگزاری مانور اعلام خطر سونامی در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.