مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: 5 هزار و 300 دانش‌آموز مستحق نیازمند اردبیلی چشم‌انتظار حمایت مردم در جشن‌ عاطفه‌ها هستند.

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی و لزوم برگزاری هر چه مناسب جشن عاطفه‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند و کم‌بضاعت، اظهار کرد: در طرح جشن عاطفه‌ها تلاش خواهد شد تا 5 هزار و 300 دانش‌آموز مستحق نیازمند اردبیلی که تحت پوشش کمیته امداد امام هستند از لباس مدرسه مناسب، کتاب درسی و سایر ملزومات تحصیلی برخوردار شوند.

وی افزود: برآوردهای اولیه از اختصاص حداقل 120 هزار تومان برای هر دانش‌آموز به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی خبر می‌دهد و در مجموع نیازمند بیش از 800 میلیون تومان کمک مردمی برای اجرای هر چه مناسب اهداف در نظر گرفته شده جشن عاطفه‌ها هستیم.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ادامه داد: توزیع لوازم و مایحتاج تحصیلی با نهایت دقت در بین خانواده‌های نیازمند انجام خواهد شد تا بدون در خطر افتادن منزلت اجتماعی آنان به صورت آبرومندانه‌ای از افراد تحت پوشش کمیته امداد حمایت شود.

گفتنی است؛ جشن عاطفه‌ها از 15 شهریور در میادین اصلی شهر آغاز خواهد شد و مرحله دوم آن نیز در 11 مهرماه در مدارس انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشن عاطفه ها در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.