معاون آموزش و پژوهش اورژانس کشور گفت: طرح تربیت اورژانس یار ویژه کارمندان دولت کلید خورد.

اجرای طرح تربیت «اورژانس یار» برای کارمنداننفیسه میرکتولی معاون آموزش و پژوهش سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور در راستای آمادگی هرچه بیشتر مردم جامعه و به ویژه کارمندان دولت اقدام به برگزاری دوره های آشنایی با کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی در هنگام وقوع حوادث کرده است.

وی ادامه داد: سازمان اورژانس کشور برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی جامعه را به  11 گروه هدف تقسیم کرده است که یکی از گروه‌ها کارمندان  دولت هستند که در قالب طرحی تحت عنوان اورژانس یار در مرحله اول تعداد 40 نفر از کارمندان این وزارتخانه  آموزش کمک‌های اولیه و آمادگی مقابله با حوادث و بلایای طبیعی می‌بینند.


آموزش 50 ساعت کارمندان دولت برای مقابله با حوادث طبیعی

وی تاکید کرد: دوره آموزش فوریت های پزشکی به مدت 50 ساعت است که افراد قبول شده در مرحله اول آموزش های تکمیلی را در زمینه کمک‌های اولیه می‌بینند و در آخر  سازمان اورژانس به همه اورژانس‌یارها کیف کمک های اولیه برای مقابله با هرگونه حوادث طبیعی اعطا می‌کند.

وی گفت: در دوره اورژانس یار کارمندان دولت و به خصوص وزارت بهداشت علاوه بر آموزش‌های تئوری،  آموزش‌های عملی را برای آشنایی هرچه بیشتر و کسب مهارت می‌بینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار