معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با راه اندازی مرکز جدید جامع سلامت شهری در مرکز استان شش هزار نفر از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، راضی ناصری فر  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام روز سه شنبه در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری ایلام با حضور معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: طول عمر ساختمان سابق این مرکز که بسیار فرسوده شده بود، به ۳۵ سال می رسید و به دلیل مستهلک بودن امکان ارائه خدمات مطلوب میسر نبود.

وی اضافه کرد: با موافقت مسئولان وزارت ساخت مرکز جدید در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: مرکز جدید به شیوه ای ساخته شده که بتواند نیازهای درمانی و بهداشتی افراد تحت پوشش را به نحوه مطلوبی پاسخ دهد.

ناصری فر ادامه داد: مرکز جدید با شیوه ای استاندارد و مدرن در ۲ طبقه با مساحت ۴۷۰ متر مربع ساخته شده است.

وی هزینه احداث مرکز خدمات جامع سلامت شهری ایلام را یک میلیارد تومان ذکر کرد و یادآور شد: پیش بینی می شود ۶ هزار نفر بتوانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بخش های طراحی شده در این مرکز را قسمت های پزشکی، بهداشت محیط، سلامت مادران و کودکان، دندانپزشکی، مراقب و واکسیناسیون عنوان کرد ، ضمن اینکه بخش های مراقبت روان و تغذیه نیز به این مرکز اضافه شده است.

انتهای پیام/ب

مرکز جامع سلامت شهری ایلام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.