رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان با رمز یا محمد رسول الله (ص) از صبح امروز در شهر‌های مختلف استان گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مرحله نخست رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲ با حضور بسیجیان در قالب ۲۸ گردان بیت المقدس آغاز شد و به مدت ۲۴ ساعت ادامه دارد.

وی ادامه داد:این رزمایش از ۹ تا ۲۹ شهریور در سراسر کشور در حال برگزاری است که امروز در استان گلستان و استان ایلام انجام می‌شود.

سردار معروفی افزود: اعزام ۳۰۰ گروه جهادی مردمی برای خدمت بی‌منت به مردم حاشیه شهر‌ها از دیگر برنامه‌های این رزمایش است که به صورت نمادین با محوریت مسجد فردا در مسجد حضرت ابوالفضل انجیراب آغاز می‌شود.

وی گفت: از این تعداد، ۵۰ گروه جهادی در گرگان، ۳۵ گروه در گنبدکاووس و ۱۸ گروه درعلی آبادکتول، با حضوراقشار و اقوام مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند.

سردار معروفی گفت: این گروه‌های جهادی در بخش‌های عمرانی، ترمیم، فرهنگی، علمی‌مشاوره‌ای و زیباسازی مدارس به مردم محروم خدمات ارائه می‌دهند.

این رزمایش مردمی، بسیجی و انقلابی در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست آن امروز و مرحله دوم که تجمع اقتدار سراسری است و در ایام هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

رزمایش اقتدارعاشورایی در گلستان آغاز شد

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.