برخی از افراد به دلیل عدم پرداخت هزینه حمل بار، با استفاده از شیوه نامناسب جابجایی وسایل، علاوه بر به خطر انداختن جان خود با جان مردم هم بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدون تردید شما نیز در سطح شهر و محل زندگی خود گاهی با افرادی مواجه شده‌اید که اجسام و وسائل بزرگ و حجیم نظیر کولر و دیگر وسایل را با استفاده از وسایل نقلیه‌ای چون موتور سیکلت و ماشین سواری شخصی خود جابجا کرده و از عواقب و پیامدهای اقدام خطرناک خود غفلت می‌کنند و هیچ توجیه منطقی برای این بازی خطرناک خود ندارند.

در تصویر زیر فردی را می‌بینید که به حمل یک فروند قایق با استفاده از خودروی پژو 206 اقدام کرده و در طول مسیر خود با ممانعت مامورین پلیس راه مواجه شده‌ است و البته اگر ممنوعیت‌های دستگاه‌های حقوقی و قضایی نباشد چه بسا افراد در تحقق خواسته‌های خود از انجام هیچ گونه تخلفی سر باز نزنند.

حمل یک فروند قایق با پژو 206 + عکس

اندکی تأمل کافی است تا بدانیم که هر یک از اقداماتی که ما انجام می‎دهیم، علاوه بر به خطر انداختن جان خودمان، جان سایر شهروندان و افرادی که از مسیر مورد نظر ما در تردد هستند را نیز به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار