مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: انتشار بوی نامطبوع در یکی از خیابان‌های شیراز ارتباطی با جایگاه سوخت ندارد.

انتشار بوی نامطبوع در شیراز ارتباطی با جایگاه سوخت نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر بنی‌کریمی مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس با بیان اینکه انتشار بوی نامطبوع در یکی از خیابان‌های شیراز ارتباطی با جایگاه سوخت ندارد، گفت: این بوع نامطبوع مربوط به تصاعد گاز در کارخانه‌ای نزدیک به جایگاه سوخت است.

وی، ضمن رد خبر منتشر شده در فضای اجتماعی مبنی بر اشتعال یکی از جایگاه‌های سوخت شیراز در مجاورت پل پیرنیا، افزود: در سه کیلومتری این جایگاه یک کارخانه یخچال‌سازی است که ظاهرا از گاز‌های مخصوصی استفاده می ‎کنند و تصاعد آن منجر به پخش بوی گاز در سطح گسترده‌ای تا خیایان‌های اطراف این کارخانه شده است.

بنی کریمی ادامه داد: هیچ از جایگاه CNG و بنزین شهر شیراز مشکلی ندارند.

علیرضا عدلو مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان اینکه نشت گاز دستگاه های کارخانه  یخ سازی علت این بوی نامطبوع بوده است، اظهار کرد: با اعلام گزارش این موضوع بلافاصله امدادگران با تجهیزات ایمنی به محل اعزام و شیر های نشتی این کارخانه و منزل های اطراف را ایمن سازی کردند.

گفتنی است صبح امروز انتشار بویی مشمئز کننده در محدوده‌ی جایگاه عرضه‌ی سوخت پیرنیا، موجب آزار شهروندان شد.

وجود یک کارخانه‌ی تولید یخ در محدوده‌ی انتشار بو و احتمال نشت گاز‌های مورد استفاده در این کارخانه (آمونیاک)، دلیل عمده‌ی انتشار بو عنوان شده است.

انتهای پیام/ر

انتشار بویی بسیار بد در شیراز

برچسب ها: حوادث ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار